نظرسنجی

نتیجه دربی سرخابی را پیش بینی کنید؟
ترکیب احتمالی پرسپولیس برای دربی/ چالش‌های بزرگ برای گاریدو!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس با چند تغییر نسبت به بازی قبل به مصاف استقلال می‌رود.

به گزارش خبرورزشی، سرخ پوشان پایتخت درحالی تا ساعاتی دیگر مقابل رقیب دیرینه خود قرار خواهند گرفت که ترکیب پرسپولیس برای این بازی هنوز مشخص نیست و گاریدو تردیدهایی برای انتخاب نفرات اصلی در چند پست دارد. مهم ترین نکته نرسیدن اورونوف به دربی است که باشگاه پرسپولیس و خود گاریدو رسما اعلام کردند ستاره ازبک به بازی مقابل استقلال نخواهد رسید.

از همین رو انتخاب جانشین اورونوف در دربی به یک چالش بزرگ برای گاریدو تبدیل شده است.هرچند شانس وحید امیری بیشتر از سایر نفرات برای بازی در پست وینگر چپ است، اما احتمال تغییر در این پست هم وجود دارد. دیگر تردید گاریدو این است که تیمش را با ۳ هافبک میانی به زمین بفرستد و یا مثل دو بازی گذشته دو هافبک دفاعی در تیمش قرار دهد.

همچنین بازی دادن به ایوب العملود از ابتدا و یا فیکس کردن فرجی از دیگر چالش‌های ذهنی گاریدو برای دربی است.اگر هم گاریدو بخواهد با دو مهاجم نوک به میدان برود، ژوائو در کنار علیپور بازی خواهد کرد و به احتمال زیاد عالیشاه به عنوان وینگر راست به میدان خواهد رفت.

طبق شنیده‌ها از تمرینات پرسپولیس ، ترکیب این تیم برای دربی به این صورت خواهد بود: الکسی گندوز، میلاد محمدی، گیورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، ایوب العملود (فرشاد فرجی) ، مسعود ریگی، سروش رفیعی (محمد خدابنده‌لو)، وحید امیری، فرشاد احمدزاده (لوکاس ژوائو)، امید عالیشاه و علی علیپور.  

لازم به ذکر است این ترکیب احتمالی بوده و ممکن است در آخرین لحظات یک یا دو بازیکن از این ترکیب تغییر کنند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دربی سرخابی را پیش بینی کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی