نظرسنجی

به نظر شما ستاره دربی چهارشنبه کدام بازیکن می شود؟
اعتراف صادقانه آقای سرمربی؛ اینتر شایسته شکست بود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی اینتر پس از شکست در دربی دلامادونینا مقابل میلان، به شدت از عملکرد تیمش انتقاد کرد و گفت که اینتر هیچ شباهتی به تیمی که در سه سال گذشته هدایت کرده، نداشت.

اینتر در بازی هفته پنجم سری آ با ارائه نمایشی ضعیف، نتوانست در برابر رقبای خود مقاومت کند و بازی را با نتیجه ۲-۱ به میلان واگذار کرد. سیمونه اینزاگی، سرمربی این تیم، بعد از بازی در گفتگو با رسانه‌ها اظهار داشت: «میلان تیم بزرگی است، امشب بهتر از ما عمل کردند و شایسته این پیروزی بودند. ما بد کار کردیم و به هیچ وجه تیم نبودیم؛ چیزی که به ندرت برای ما اتفاق می‌افتد.»

او در مورد دلایل شکست افزود: «باید بازی را دوباره تماشا کنم. ما سردرگم بودیم و انتخاب‌های بدی داشتیم. دو گلی که خوردیم گواه این موضوع است. باید بیشتر کار می‌کردیم و من به شدت ناراحت هستم چون این بازی دربی بود. امشب تیم ما هیچ شباهتی به تیم این سه سال نداشت.»

اینزاگی همچنین به عملکرد دفاعی تیمش اشاره کرد و گفت: «ما می‌دانستیم که گابیا در ضربات سر خیلی خوب است. شکست‌ها به شما نیش می‌زنند، اما تلاش می‌کنیم تا بیشتر کار کنیم و از این شکست نکات مثبتی یاد بگیریم. اشتباه اول از من بود، بچه‌ها خوب کار کردند، اما باید این شکست را تحلیل کنیم.»

میلان با این برد ۸ امتیازی شد و با تفاضل گل کمتر نسبت به اینتر که ۸ امتیاز داشت در رده هفتم قرار گرفت. اینتر هم تیم ششم جدول است.

بیشتر بخوانید: طلسم دربی برای میلان شکسته شد/ روسونری پس از ۶ باخت زهر افعی را گرفت

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما ستاره دربی چهارشنبه کدام بازیکن می شود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی