نظرسنجی

چهره برتر بازی های روز اول هفته پنجم لیگ برتر را شما انتخاب کنید...
یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶
۱ |
۲
نگرانی در اردوی پرسپولیس بیشتر شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احتمال غیبت ایوب العملود ستاره مراکشی پرسپولیس در دربی وجود دارد.

به گزارش خبرورزشی، پرسپولیس بعد از برد دو گله مقابل آلومینیوم، حالا خودش را برای دربی سنتی فوتبال ایران آماده می‌کند. دیدار رفت پرسپولیس و استقلال در دربی پایتخت از هفته ششم مسابقات لیگ برتر خلیج فارس به میزبانی استقلال از ساعت ۱۹ روز چهارشنبه چهارم مهر ماه در اراک برگزار خواهد شد. دیداری که اهمیت زیادی برای هر دو تیم دارد و تیم برنده می‌تواند تا هفته‌ها با خیال راحت به کارش ادامه دهد.

پرسپولیس چند مصدوم در ترکیب تیمش دارد و از بین مصدومان پرسپولیس غیبت پورعلی گنجی قطعی است و ستاره خط دفاعی پرسپولیس به دربی نخواهد رسید. یکی از نگرانی‌های بزرگ پرسپولیس برای دربی رسیدن ایوب العملود ستاره مراکشی این تیم است. مدافع راست تاثیرگذار پرسپولیس که در دیدار مقابل الاهلی مصدوم شد، در بازی با آلومینیوم استراحت کرد تا به دربی برسد. با این حال ایوب امروز هم به صورت اختصاصی تمرین کرد و شرایط حضور در تمرینات گروهی را نداشت.

موضوعی که نگرانی را در اردوی پرسپولیس به اوج خودش رساند و وضعیت این بازیکن برای بازی حساس چهارشنبه مشخص نیست. هرچند پرسپولیسی‌ها امیدوارند ایوب به دربی برسد، ولی احتمال نرسیدن و غیبت این بازیکن تاثیرگذار هم وجود دارد. در بازی قبلی فرشاد فرجی به جای العملود در سمت راست خط دفاعی به میدان رفت و عملکرد خوبی هم داشت. گاریدو هم به شدت از عملکرد او تعریف کرد و در صورتیکه ایوب نتواند در دربی به میدان برود، فرجی برای دومین بازی متوالی فیکس خواهد بود. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

چهره برتر بازی های روز اول هفته پنجم لیگ برتر را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی