نظرسنجی

چهره برتر بازی های روز اول هفته پنجم لیگ برتر را شما انتخاب کنید...
گلرهای سرخابی دلیل بیم و امید هواداران پرسپولیس و استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عملکرد سیدحسین حسینی و الکسی گندوز درون دروازه استقلال و پرسپولیس، دربی روز چهارشنبه را تحت الشعاع خود قرارداده است.

به گزارش خبرورزشی، تیم‌های استقلال و پرسپولیس در حالی روز چهرشنبه چهارم مهر ۱۴۰۳ دربی صد و چهارم را برگزار می‌کنند که تیم پرسپولیس در رده سوم و استقلال در رده نهم جدول رده بندی قرار دارد.

تیم استقلال پس از تساوی مقابل تیم نساجی برای چندمین بار درگیر حاشیه شد تا هواداران این تیم در آستانه برگزاری دربی نگران نتیجه این دیدار شوند. در نقطه مقابل، تیم پرسپولیس پس از برد مقابل تیم آلومینیوم در آرامش کامل به استقبال دربی می‌رود.

یکی دیگر از نگرانی‌های هواداران استقلال در این دیدار آمار ضعیف سیدحسین حسینی درون دروازه این تیم است که باعث شده استقلالی‌ها بیش از پیش نگران این دیدار حساس باشند. اما الکسی گندوز درون دروازه تیم مقابل آنقدر خوب کار کرده که هواداران پرسپولیس بدون نگرانی منتظر برگزاری دربی صد و چهارم هستند.

سیدحسین حسینی در این فصل ۴ بازی برای استقلال انجام داده که ۶ گل دریافت کرده و هیچ کلین شیتی نداشته است.

الکسی گندوز الجزایری نیز ۴ بازی برای تیم پرسپولیس انجام داده که تنها دو گل دریافت کرده و دو کلین شیت نیز در کارنامه این فصل خود تا به اینجا ثبت کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • استقلال ۳ پیروزی 0 IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۱
    حسینی روی کدام یک از گلهای خورده اشتباه داشت ؟ استقلال و نکونام به لحاظ اینکه خبرنگاران و رسانه های سرخ جو و جنجالسیستم دفاعی و اتوبوسی راه انداخته اند سعی میکنند که هجومی و تماشاگر پسند بازی کنند که همین درک اشتباه منجربه گلهای خورده استقلال شده و جواد بهتر است سیستم قدرتمند دفاعی تیم را دوباره در چرخه کار قراردهد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

چهره برتر بازی های روز اول هفته پنجم لیگ برتر را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی