نظرسنجی

چهره برتر بازی های روز اول هفته پنجم لیگ برتر را شما انتخاب کنید...
آمار عجیب کاپیتان‌های پرسپولیس و استقلال در دربی‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مرور آمار دو کاپیتان پرسپولیس و استقلال در نوع خود جالب توجه است.

به گزارش خبرورزشی، پرسپولیس و استقلال قرار است برای صد و چهارمین بار مقابل هم صف آرایی کنند. همین موضوع باعث شده تا باز هم آمار این بازی‌های بزرگ و حیثیتی مورد توجه رسانه‌ها و هواداران قرار بگیرد. اما در بین بازیکنان دو تیم کاپیتان‌های دو تیم آمار قابل توجهی دارند. امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس ۱۵ بار در شهرآوردهای تهران حضور داشته و در هیچ کدام از بازی‌ها طعم شکست را نچشیده است. آمار فوق العاده ای که بعید است برای سالیان سال و دهه‌های آینده تکرار شود.

عالیشاه برای شانزدهمین بار قرار است مقابل استقلال بازی کند و هیچ گاه مقابل این تیم در ۱۵ بازی قبلی طعم شکست را نچشیده است. در آن سوی میدان اما کایپتان استقلال به هیچ وجه آمار خوبی ندارد. سیدحسین حسینی ۱۲ بار در بازی‌های رو در رو مقابل پرسپولیس حاضر شده و در این ۱۲ بازی هرگر به پیروزی نرسیده است. آماری که تایید می‌کند هیچ دروازه بانی در این رویارویی بزرگ، آماری ضعیف‌تر از حسینی بابت باز شدن دروازه‌اش نداشته و البته هیچ بازیکنی هم نبوده که این تعداد بازی را بدون برد، سپری کرده باشد. حسین حسینی در ۱۲ بازی که به عنوان دروازه بان استقلال در زمین حضور داشته ۴ باخت و ۸ مساوی را تجربه کرده است.

جالب اینجاست که او در تمام سال‌های اخیر بهترین گزینه استقلال درون دروازه بوده و هیچ رقیبی قادر به رقابت با او در چارچوب دروازه آبی‌ها نبوده است. حال مرور آمار کاپیتان‌های دو تیم پرسپولیس و استقلال نشان می‌دهد که شرایط آن‌ها به ویژه شرایط روحی آن‌ها در آستانه بازی بزرگ پایتخت تا چه اندازه می‌تواند روی بازی خودشان و همین طور هم‌تیمی‌هایشان تاثیر بگذارد.

باید منتظر بود و دید در بازی پیش رو کدامیک از این دو بازیکن می‌تواند آمار خود را بهبود بخشد. آیا حسینی می‌تواند به اولین پیروزی خود در دربی دست یافته و برای اولین بار طعم شیرین پیروزی در این بازی را تجربه کند یا امید عالیشاه قرار است شانزدهمین بازی بدون باخت خود را با پیراهن پرسپولیس تجربه کرده و رکورد بدون شکست خود را به یک افسانه در تاریخ دربی‌ها تبدیل کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

چهره برتر بازی های روز اول هفته پنجم لیگ برتر را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی