نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
باور نکردنی؛ سهمیه گنده لات قدیمی تهران در لیست تیم مطرح لیگ برتری!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیش از این شایعه شده بود برخی نمایندگان مجلس در چند تیم شهرستانی سهمیه دارند اما این بار اتفاق عجیب تری در لیگ برتر رخ داده است!

به گزارش خبرورزشی، در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران، یک بازیکن ۲۹ ساله بدون سابقه یک دقیقه بازی در تیم لیگ برتری از لیگ یک راهی یکی از تیم های متمول لیگ برتر شد تا همه از تعجب انگشت به دهان بمانند که چطور سرمربی جام دار و سختگیر این تیم که در انتخاب بازیکن وسواس دارد، حاضر شده بازیکن ۲۹ ساله بی تجربه را به خدمت بگیرد.

گویا این بازیکن فرزند یکی از گنده لات های قدیم تهران است که قبل از توبه و دست کشیدن از لات بازی، در تهران برای خودش برو بیایی داشته و صاحب ده ها نوچه بوده است. این گنده لات قدیمی با یکی از پیشکسوتان جنجالی پرسپولیس که عاشق لات بازی و گشتن با کلاه مخملی ها بود، تماس می گیرد و از او می خواهد پسرش را که حالا در آستانه سی سالگی است و سال ها در لیگ آزادکان از این تیم به آن تیم می رفته را روانه لیگ برتر کند. این پیشکسوت جنجالی هم با مربی جام دار تماس می گیرد و موضوع را به او انتقال می دهد. مربی ابتدا زیر بار جذب این بازیکن نمی رود و می گوید اگر زیر ۲۳ سال بود و سهمیه بزرگسال را اشغال نمی کرد، حتما او را به خدمت می گرفت. اما درست در روز آخر نقل و انتقالات، کلاه مخملی قدیمی و گنده لات توبه کرده تهران از طریق پیشکسوت جنجالی پیشنهادی به سرمربی سختگیر می دهد که به قول پدر خوانده فرانسیس فورد کاپولا، نمی تواند رد کند و اینگونه می شود که بازیکن ۲۹ ساله از تیم لیگ آزادگانی به لیگ برتر می آید!

به هرحال بعد از دلال ها، نمایشگاه اتومبیل دارها و نمایندگان مجلس و ... که در تیم های لیگ برتری سهمیه دارند و بچه پولدارها یا فرزندان خودشان و یا اقوام شان را در ازای حمایت های مادی و معنوی! به این تیم ها قالب می کنند، حالا کلاه مخملی ها هم در لیگ برتر ایران صاحب سهمیه شده اند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی