نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۸
۰ |
۰
عجیب اما واقعی؛ نارضایتی از سرمربی بعد از زدن ۹ گل!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بایرن مونیخ شروع درخشانی در فصل جاری داشت اما شیوه مربیگری کمپانی باعث شده برخی بازیکنان شگفت‌زده شوند.

با وجود اینکه بایرن مونیخ فصل جدید را با پیروزی‌های قاطع در لیگ قهرمانان و بوندس‌لیگا آغاز کرده، اما درون رختکن خود با مشکلاتی روبه‌رو شده و ونسان کمپانی، سرمربی جدید تیم، با روش‌های خاص خود باعث شگفتی و نارضایتی برخی بازیکنان شده است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که بازیکنان بایرن نگران عدم شفافیت در تصمیمات کمپانی هستند. طبق گزارش کیکر، کمپانی ترکیب تیم را از طریق واتس‌اپ، تنها یک روز قبل از دیدار با هولشتاین کیل که با پیروزی ۶-۱ باواریایی‌ها همراه بود، اعلام کرد. این اقدام همراه با تغییرات ناگهانی در ترکیب تیم، باعث شده که برخی بازیکنان احساس کنند که سبک ارتباطی سرمربی جدید، کافی و مؤثر نیست.

تعجب و نارضایتی بیشتر زمانی رخ داد که ستاره‌های کلیدی مانند الکساندر پاولویچ، ماتیس تل و میشل الیسه، که در پیروزی قبلی برابر فرایبورگ نقش داشتند، به نیمکت منتقل شدند و جای خود را به ساشا بوی، ژوائو پالینیا و کینگزلی کومن دادند. همچنین، تصمیم کمپانی به خارج کردن ستاره‌های باتجربه‌ای چون توماس مولر، لروی سانه و آلفونسو دیویس از ترکیب اصلی، و عدم حضور لئون گورتسکا در ترکیب روز بازی، موجب شگفتی و سردرگمی شد.

تغییرات در ترکیب تیم در ابتدای فصل برای حفظ انرژی بازیکنان رایج است، اما تغییر ناگهانی و عدم وضوح در انتخاب‌ها، باعث نارضایتی و اضطراب شده و حتی حرفه‌ای‌های باتجربه نیز به رویکرد شفاف‌تری در تصمیم‌گیری‌های ترکیب تیم عادت دارند. بایرن مونیخ انتظار دارد که کمپانی به زودی رویکردی شفاف‌تر و منسجم‌تر اتخاذ کند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی