نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۵
۲ |
۰
نساجی - استقلال؛ روز انتقام!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

هفته پنجم رقابت های لیگ برتر، با یکی از حساس‌ترین بازی‌ها آغاز می‌شود تا بار دیگر تنور لیگ داغ شود.

به گزارش خبرورزشی، استقلال بعد از پیروزی در هفته اول لیگ نخبگان با روحیه بالا وارد لیگ برتر می‌شود. آن هم با یک بازی انتقامی!

 شناسنامه بازی

جمعه ۳۰ شهریور

ساعت ۱۷:۱۵

ورزشگاه وطنی قائمشهر

داور: علی صفایی

کمک‌ها: محمدعلی پورمتقی و یعقوب سخندان

نکات بازی

* نساجی از لیگ هجدهم به سطح اول و حرفه‌ای فوتبال آمد و طی ۶ فصل گذشته هرگز موفق به پیروزی مقابل استقلال در لیگ برتر نشده است!

* فصل قبل استقلال ۴ امتیاز از نساجی گرفت اما قهرمانی را مقابل این تیم از دست داد!

* بازی رفت فصل قبل با ۴ گل به سود آبی‌ها تمام شد. آرمین سهرابیان، مهرداد محمدی، آرمان رمضانی و ابوالفضل جلالی برای جواد نکونام مقابل مهدی رحمتی گل زدند. دو نفر اول حالا از لیست خارج هستند و دو نفر دوم هم فیکس نکونام نیستند!

* آخرین تقابل دو تیم تا امروز همان دیدار برگشت فصل قبل در هفته ۲۸ در ورزشگاه وطنی قائمشهر است که دوباره ساکت الهامی روی نیمکت نساجی بود و موفق به متوقف کردن استقلال شد. نساجی برای بقا در لیگ برتر یک امتیاز می‌خواست و بعدها الهامی در خبرورزشی اعلام کرد؛ «اگر به ۳ امتیاز نیاز داشتم استقلال را شکست می‌دادم!»

* فصل قبل بازیهای همزمان برای دو مدعی کورس قهرمانی، با بازی استقلال - نساجی و پرسپولیس - استقلال خوزستان آغاز شد. قرمزها در آزادی نیمه اول سه گل عقب افتادند و استقلال با اطلاع از این نتیجه، مقابل نساجی جوری بازی کرد که در پایان همین بازی ۱۶ هفته صدرنشینی را از دست داد و در نهایت جام قهرمانی را!

* باشگاه نساجی سرتا پا استقلالی است. حالا با آمدن علی خطیر -مدیرعامل قبلی استقلال- و جذب منتظر محمد و کوین یامگا، این جدال رنگ و بوی انتقام برای هردو طرف گرفته! ساکت الهامی هم که فصل قبل گزینه نیمکت آبی‌ها بود و سابقه نشستن روی این نیمکت به عنوان دستیار فیروز کریمی را دارد!

* نساجی علیرضا رضایی، متین کریم زاده و محسن کریمی را هم در لیست داشت که استقلالی های سابق بودند. اما این تیم پرسپولیسی هم کم ندارد، از پاکدل و عباس زاده و احسان حسینی تا سیامک نعمتی و سعید آقایی که البته خیلی از آنها در آخرین روز نقل و انتقالات از لیست خارج یا مورد غضب یا مصدوم یا محروم هستند و به بازی نمی رسند!

* استقلال و نساجی هر دو به عنوان شکست خورده در آخرین بازی لیگ به این مصاف می‌آیند. استقلال آخرین بازی در لیگ برتر را به استقلال خوزستان با یک گل باخت و نساجی در هفته چهارم با همین نتیجه مغلوب چادر ملو اردکان شد.

* در حال حاضر استقلال با ۴ امتیاز در رتبه دهم جدول است و نساجی با یک امتیاز در پله آخر و شانزدهم ایستاده است. استقلال برای بازگشت به کورس مدعیان و نساجی برای فرار از سرنوشت فصل قبل و استرس بقا تا هفته آخر، هر دو به دنبال این سه امتیاز حیاتی هستند. حالا انتقام خرده حساب های قبلی به کنار!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۱
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه پاره IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
    انتقام کیسه انتقام سخته یا مهمولی!😂😂😂انتقام خوبه مخصوصا از نوعه سختش !خخخ خخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی