نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵
۰ |
۰
اشتباهات زیادی داشتیم/ بازیکنانم طبق برنامه پیش نرفتند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی میلان از عملکرد بازیکنانش در بازی مقابل لیورپول ناراضی‌ست و معتقد است که بازیکنانش طبق برنامه پیش نرفتند.

پائولو فونسکا، سرمربی تیم فوتبال میلان، از عملکرد تیمش در بازی مقابل لیورپول انتقاد کرد و اظهار داشت که تیمش نتوانسته به برنامه‌ها پایبند بماند. فونسکا که با دو امتیاز از سه بازی ابتدایی سری آ تحت فشار قرار داشت، امیدوار بود با پیروزی ۴-۰ مقابل ونتسیا و سپس نتیجه‌گیری مطلوب در مقابل لیورپول، نفس راحتی بکشد. این امیدواری با گلزنی کریستین پولیشیچ در سه دقیقه ابتدایی بازی تقویت شد.

با این حال، میلان دو گل از ابراهیم کوناته در دقیقه ۲۳ و ویرجیل فان‌دایک در دقیقه ۴۱ دریافت کرد و دومینیک سوبوسلای در یک ضدحمله در دقیقه ۶۷ گل سوم را به ثمر رساند. فونسکا پس از پایان بازی گفت: «شروع خوبی داشتیم، چه در حمله و چه در دفاع، اما پس از دریافت دو گل از روی ضربات ایستگاهی، بازی تغییر کرد. تعادل ذهنی خود را از دست دادیم. وقتی تیم اعتماد به نفس ندارد مشکلاتی به وجود می‌آید و برنامه‌ای که در تمرینات آماده کرده بودیم، به درستی اجرا نمی‌شود. تیم پس از دریافت دو گل، طبق برنامه پیش نرفت.»

فونسکا ادامه داد: «به بازیکنان گفتم که نمی‌توانند در این نوع بازی‌ها این اشتباهات را مرتکب شوند. در عین حال، باید اعتراف کنم که لیورپول در حال حاضر تیم فوق‌العاده‌ای است. ما باید به کار خود ادامه دهیم و نه تنها ۲۰ دقیقه خوب، بلکه ۷۰، ۸۰، ۹۰ دقیقه فوتبال خوب بازی کنیم. بعد از گل دوم، تیم از بازی دست کشید و کار سخت شد.»

وی درباره عملکرد ضعیف رافائل لیائو توضیح داد: «سعی کردیم لیائو را در برابر مدافع راست لیورپول قرار دهیم و این کار را در یک یا دو موقعیت انجام دادیم. برنامه ما این بود که رافا را در موقعیت یک به یک قرار دهیم، ولی این کار را به سختی انجام دادیم و با ناکامی مواجه شدیم.»

فونسکا در پاسخ به سوالی درباره مناسب بودن ترکیب فعلی تیم، گفت: «من به نظر همه احترام می‌گذارم. فکر می‌کنم که ما می‌توانیم با چندین ترکیب مختلف بازی کنیم، اما در دفاع ضعیف هستیم، در دوئل‌های فردی ناکام هستیم و تصمیمات اشتباهی می‌گیریم. مشکل اصلی ما همین است.»

بیشتر بخوانید: لیورپول باز هم کابوس میلان شد/ آتش بازی بایرن در شب برد رئال

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی