نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰
۰ |
۰
تفاوتی میان بارسلونا و دینامو زاگرب وجود ندارد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی بایرن مونیخ بعد از پیروزی قاطع تیمش در لیگ قهرمانان اروپا از بازیکنانش تشکر کرد و اذعان داشت که تیمش با همین جدیت پیش خواهد رفت تا رویای قهرمانی را محقق کند.

بایرن مونیخ در یک شب به‌یادماندنی با نتیجه خیره‌کننده ۹-۲ در ورزشگاه آلیانتس آرنا دینامو زاگرب را شکست داد و قدرت خود را به رخ سایر رقبا کشید. ونسان کمپانی، سرمربی موفق این روزهای بایرن، پس از این پیروزی درخشان در کنفرانس خبری حضور یافت و درباره عملکرد تیمش صحبت کرد.

کمپانی ابتدا از بازیکنانش تقدیر کرد و گفت: «بازی فوق‌العاده‌ای انجام دادیم و از تلاش همه بازیکنان تشکر می‌کنم. اما هنوز برای پیش‌بینی آینده تیم زود است. هیچ تیمی در ماه سپتامبر جام نمی‌برد و ما باید تا پایان فصل با همین جدیت ادامه دهیم.»

او همچنین در خصوص تقابل آینده با بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا افزود: «برای ما تفاوت خاصی میان بارسلونا و دینامو زاگرب وجود ندارد. در هر بازی برای پیروزی به میدان می‌رویم و نقاط ضعف و قوت حریفان را به‌خوبی آنالیز کرده‌ایم.»

کمپانی به انتقادات درباره تجربه کم او در بایرن هم واکنش نشان داد: «بسیاری معتقد بودند نیمکت بایرن برای من بزرگ است. اما من در بروکسل متولد شدم و پدرم یک پناهنده کنگویی بود. بنظر شما شانس چنین فردی برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و بازی در تیم ملی بلژیک چقدر بود؟ حالا من سرمربی بایرن مونیخ هستم. آیا صرفا بخاطر حرف دیگران ممکن است در زندگی از تلاش کردن دست بکشید؟ نه این کار اشتباهی است.»

در پایان، او در پاسخ به سوالی درباره لئون گورتسکا که از نیمکت‌نشینی ناراضی بود، گفت: «وقتی تیم برنده می‌شود، اهمیت چندانی ندارد چه کسی در ترکیب اصلی یا روی نیمکت بوده است. ما ستارگان زیادی داریم، اما فوتبال اجازه نمی‌دهد بیشتر از یازده نفر را به میدان بفرستم.»

کمپانی در خصوص آینده بایرن در لیگ قهرمانان اروپا گفت: «طرفداران ممکن است از حالا به فینال فکر کنند، اما ما بازی به بازی پیش می‌رویم و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا دوباره به قهرمانی در این رقابت‌ها برسیم.»

بیشتر بخوانید: لیورپول باز هم کابوس میلان شد/ آتش بازی بایرن در شب برد رئال

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی