نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
حیف که تماشاگران استقلال دوشنبه شب محروم شدند!/ جواد نکونام مسائل خانوادگی استقلال را رسانه‌ای نکند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مربی اسبق استقلال به جواد نکونام توصیه کرد مسائل درون خانوادگی را رسانه‌ای نکند.

علی چینی مربی اسبق استقلال که این روزها دوره نقاهت پس از عمل پیوند کلیه را سپری می‌کند، در مصاحبه با خبرورزشی از شرایط مطلوب آبی پوشان صحبت کرد و البته توصیه‌ای هم برای جواد نکونام داشت.

بازی با الغرافه چطور بود؟

این بازی اصلاً قابل مقایسه با ۳ مسابقه‌ای که استقلال در لیگ برتر انجام داده بود، نبود و خوشبختانه تیم بسیار هماهنگ ظاهر شد. انصافاً استقلال در این فصل به لحاظ یارگیری کاملاً بهتر از فصول گذشته بوده و من معتقدم با جذب یک مهاجم کلاسیک عملاً همه چیز تکمیل خواهد شد. اتفاقی که امیدوارم در سایه مدیریت هلدینگ خلیج فارس و تزریق مناسب بودجه رخ بدهد. من قاطعانه معتقدم این تیم برای لیگ بیست و چهارم و لیگ نخبگان از نظر یارگیری شرایط مطلوبی دارد و زحمات به بار نشسته است. البته در مورد بازی با الغرافه یک حسرت هم برایم باقی ماند.

چه حسرتی؟

حسرت اینکه هواداران استقلال از دیدن این پیروزی ارزشمند محروم شدند. متاسفانه ورزشگاه آزادی را نداشتیم و به شما قول می‌دهم اگر بازی در استادیوم آزادی برگزار می‌شد، ۱۰۰ هزار استقلالی برای حمایت از تیم به ورزشگاه می‌آمدند ولی نداشتن آن استادیوم موجب شد تا فقط ۸۰۰۰ نفر را روی سکوها داشته باشیم. این مساله ارتباطی به استقلال و پرسپولیس ندارد بلکه یک امر ملی است و امیدوارم مدیران ارشد ورزش کشورمان هرچه سریع‌تر مشکل را حل کنند.

گروهی از هواداران استقلال پس از پایان مسابقه با مصاحبه جواد نکونام شوکه شدند و انتظار نداشتند سرمربی تیم بعد از پیروزی چنین بحث‌هایی را مطرح کند. نظر شما در این رابطه چیست؟

همانطور که گفتم استقلال از نظر من در این فصل خیلی خوب بسته شده و اوقات مطلوبی را در دوره نقل و انتقالات سپری کرد. حالا اگر مشکلاتی هم در مجموعه وجود دارد، به عنوان بازیکن و مربی اسبق استقلال به جواد نکونام توصیه می‌کنم مسائل را رسانه‌ای نکند و مشکلات را پشت درب‌های بسته با کادر مدیریتی در میان بگذارد تا خیلی سریع‌تر حل و فصل شود.

دو بازی آینده استقلال برابر نساجی و پرسپولیس فوق العاده مهم است. به نظرتان با این نمایشی که دوشنبه شب دیدیم، استقلال می‌تواند مقابل آنها پیروز شود؟

اگر تیم آرامش خود را حفظ کند به نظرم قطعاً می‌تواند نساجی را شکست بدهد و با بهترین روحیه ممکن برای دربی استارت بزند اما جدال با پرسپولیس یک داستان جدا دارد این مسابقه به اندازه یک لیگ حساسیت دارد و به نظرم هر تیمی که بتواند حاشیه‌ها را بهتر جمع کند، پیروز خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • لنگیا مافیای فوتبال-2 IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    کلا این روش و سبک بازی تا اینجا یکی از بهترین های جواد نکونام بود و باید همین سبک بازی تقویت بشه. از اینکه 3 تا زدیم خوشحال شدم ولی از سبک بازی استقلال بیشتر خوشحال شدم. علت اصلی این نتیجه شجاعت جواد نکونام بود ولی همیشه بازی سراسر هجومی یا دفاعی شاید نتیجه نده و در این بازی در همه خطوط عملکرد خوبی داشتیم و باز هم نیاز داریم که با ترمینات بیشتر نقاط ضعف تیم رو برطرف کنیم
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    یک تکته مهم: استقلال 14 ابان با الهلال در عربستان بازی داره و پرسپولیس هم همون روز با الغرافه در تهران بازی داره. نکته جالب اینه که قبلش استقلال باید با تراکتور 10 ابان مسابقه بده ولی پرسپولیس 9 آبان بازی می کنه. در حالی که بازی استقلال با الهلال سخت تره به نسبت بازی پرسپولیس با الغرافه و استقلال باید به عربستان هم بره و استقلال باید با تراکتور به جای 10 ابان در 9 ابان بازی کنه
  • محمدطاها IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    یکی از نکات مثبت این بازی برگشت استقلال به سه دفاعه بود و این کامبک جواب داد هر دو نیمه تیم برتر بودیم نکته منفی بازی استقلال هم نداشتن مهاجم تموم کننده بود موقعیت های زیادی خلق کردبم می‌تونستیم بیشتر گل بزنیم اما مهاجم چارچوب شناس که از تک موقعیت ها استفاده کنه نداشتیم باید این مشکل هر چه زودتر حل بشه..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی