نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
چرا نکونام از اول ۳ دفاعه بازی نکرد؟/ استقلال همیشه باید مثل ۴ روز اخیر باشد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محسن یوسفی بازیکن پیشین استقلال گفت: جو استقلال همیشه باید مثل یک هفته اخیر باشد. اگر همه همدل باشند مطمئن باشید توان تیم خیلی بالاتر می‌رود.

پیشکسوت باشگاه استقلال می‌گوید عوامل این تیم باید همیشه مثل ۴ روز اخیر با هم همدل باشند. محسن یوسفی در این باره به خبرورزشی گفت:

قطعا الغرافعه خیلی از استقلال خوزستان جلوتر بود و شما دید این تیم از رئال مادرید بازیکن گرفته است تا بتواند در آسیا موفق باشد. اما سوال این است که چرا استقلال توانست الغرافه را شکست بدهد؟ چون کل تیم دست به دست هم دادند و این باعث شد همه با جان و دل کار کنند. مدیران می‌دانستند اگر استقلال نتیجه نگیرد آبرویشان می‌رود، نکونام می‌دانست اگر برنده نشود کار برایش سخت می‌شود و حتی تشویق هواداران هم در این بازی فرق داشت. استقلال همیشه همیشه باید مثل بازی با الغرافه باشد و همدلی ۴ روز اخیر در کسب این نتیجه خیلی مهم بود. جو استقلال همیشه باید مثل یک هفته اخیر باشد. اگر همه همدل باشند مطمئن باشید توان تیم خیلی بالاتر می‌رود. من خودم از بازی استقلال در بازی شب گذشته خیلی راضی بودم و لذت بردم.

یوسفی در مورد تغییر سیستم نکونام در بازی با الغرافه هم گفت:

استقلال فصل قبل که وینگرهایش ضعیف تر بودند با سیستم ۳ دفاعه بازی می‌کرد، چرا این فصل که استقلال بازیکنانی مثل میلاد زکی پور و رامین رضاییان را دارد استقلال باید ۴ دفاعه بازی کند که این ۲ بازیکن مجبور شوند عقب زمین بازی کنند؟ فکر می‌کنم نکونام در بازی‌های بعدی از سیستم ۳ دفاعه استفاده می‌کند و تاکتیک او در بازی با الغرافه باعث بهبود شرایط تیم از نظر فنی شد.

پیشکسوت استقلال در مورد درخشش رامین رضاییان هم گفت:

ببینید رامین خیلی باتجربه است، من کاری با رفتار بیرون زمینش ندارم ولی داخل زمین رفتار حرفه ای دارد. فکر می‌کنم رامین در ادامه فصل خیلی می‌تواند به تیم کمک کند.

یوسفی در پایان در مورد شانس قهرمانی استقلال در لیگ برتر گفت:

استقلال با نمایشی که برابر الغرافه داشت حتما شانس قهرمانی دارد. هنوز اتفاقی رخ نداده است و فکر می‌کنم استقلال می‌تواند اختلاف امتیاز با رقبایش را جبران کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی