نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
رأفت علی: با تیم های بسیار بزرگی بازی کردیم و آماده‌ایم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رأفت علی، سرمربی الوحدات در نشست خبری دیدار مقابل سپاهان گفت: تیمی که می‌خواهد قهرمانی آسیا را کسب کند باید از ابتدای فصل آموزش‌های لازم را کسب کرده باشد، به شکرخدا تمرین‌ها را انجام دادیم این آمادگی‌ را داریم.

رأفت علی، سرمربی الوحدات در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سپاهان گفت: در خصوص وضعیت کلی تیم الوحدات، گروه فنی ان شاءالله بتواند مسؤولیت خودش را انجام بدهد و همچنین فوتبالیست‌های پیشکسوت ما را همراهی کردند. امید داریم بتوانیم امتیاز خوبی در این بازی بگیریم گرچه سختی‌های زیادی هست، ان‌شاءالله بتوانیم براین سختی‌ها غلبه کنیم و نتیجه بگیریم، ۸ روز فرصت داشتیم تا برای مسابقات آسیایی آماده شویم.

او ادامه داد: امیدوار هستم در لیگ قهرمانان آسیا نتیجه خوبی را بگیریم، از لحاظ روحیه الحمدلله تیم ما در وضعیت خوبی هست و تمام تلاشمان را می‌کنیم که بتوانیم قهرمانی را کسب کنیم و ان‌شاءالله هم هواداران حاضر درورزشگاه تشویق‌ کنند. شکرخدا هیچگونه مصدومیتی درتیم نداریم و در آمادگی کامل  ان‌شاءالله بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

او درباره حضور در لیگ قهرمانان آسیا و اینکه چقدر تیم آنها شانس قهرمانی دارد گفت: تیمی که می‌خواهد قهرمانی آسیا را کسب کند باید از ابتدای فصل آموزش‌های لازم را کسب کرده باشد، به شکرخدا تمرین‌ها را انجام دادیم این آمادگی‌ را داریم، با باشگاه‌های بسیار بزرگی بازی کردیم و خوب تمرین کردیم و ان‌شاءالله بتوانیم نتیجه مطلوب را بگیریم.

رافت علی ادامه داد: راز موفقیت یک تیم در تعهد و اجرای کامل دستورات تیم فنی و اخلاق‌مداری در میدان بازی است، ان‌شاءالله بتوانیم بدون هیچگونه مصدومیت یا خدایی نکرده کارت قرمز نتیجه بگیریم.  بازیکن‌های ذخیره هم در آمادگی‌ کاملی هستند. ان شاءالله کاری که ما انجام می‌دهیم موفقیت‌آمیز خواهد بود.

او در پایان گفت: باشگاه الوحدات از آمادگی بسیار خوبی برخوردار است و عظمت و اراده قوی، اخلاق‌مداری، تعهد و یقین به پیروزی از ویژگی‌های آن هست. تیم فنی و همچنین بازیکنان تیم الوحدات دارای پتانسیل‌ زیادی هستتد و این می‌تواند برای ما نتیجه‌بخش باشد؛ در باشگاه الوحدات همه باهم کار می‌کنند، چه بازیکنان و چه تیم فنی و مهم‌ترین چیز در فوتبال این است که شانس شما را یاری کند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی