نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
کارشناسی بازی استقلال - الغرافه با اردلان آشتیانی/ کانال‌های کناری استقلال را ببندند دست نکونام بسته می‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیش از دیدار تیم‌های استقلال و الغرافه قطر در رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا به کارشناسی این دیدار از سوی اردلان آشتیانی می‌پردازیم.

به گزارش خبرورزشی، تیم استقلال در اولین بازی خود در رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا فردا به مصاف تیم الغرافه قطر خواهد رفت. به همین بهانه به کارشناسی این دیدار، همراه اردلان آشتیانی فرزند ابراهیم آشتیانی، اسطوره باشگاه پرسپولیس می‌پردازیم.

اردلان اشتیانی درباره دیدار تیم‌های استقلال و الغرافه گفت:

مهمترین نکته این دیدار نبود استادیوم آزادی است که گنجایش ۸۰ هزار نفر را دارد و متاسفانه این بازی به ورزشگاه شهدای شهرقدس رفت. طبیعتا هرچه هوادار بیشتر باشد تیم‌های عربی از ما می‌ترسند. نبود ورزشگاه مناسب به تیم‌های ما لطمه می‌زند. استقلال این هفته‌ها درگیر حواشی زیادی بود. مهمترین نکته این بود که باب میل هواداران نتیجه نگرفته و چشم امید جواد نکونام به این دیدار است که برنده شود تا فشار را از روی خودشان بردارد. الغرافه یک تیم حرفه ای است و در پلی آف توانستند شباب الاهلی امارات را ببرند و وارد لیگ نخبگان شوند.

براهیمی وینگر الجزایری که البته غایب است، کومان رومانیایی، مونتاری در تیم ملی قطر، دیاز اوروگوئه ای و خوسلو که در رئال مادرید بوده بهترین‌های الغرافه هستند. خوسلو بازیکنی است که با گلزنی به بایرن مونیخ توانست رئال را به فینال UCL ببرد پس نباید الغرافه را دست کم گرفت.

چون بازی‌ها تک بازی است بدون توجه به نتایج الغرافه در لیگ قطر، استقلال باید این بازی را ببرد. استقلال تیم پرمهره ای است. یکی از تفکرات مربی استقلال این است که از کانال کناری حرکت کند. به خاطر رضاییان و زکی پور، این‌ها ناخودآگاه به کانال کناری می‌روند و تیم‌هایی که استقلال را آنالیز می‌کنند اگر کانال‌های کناری را ببندند دست نکونام را بسته اند.

اندونگ و کاکوتا خوب بلدند از عمق حرکت کنند اما بیشتر پلن نکونام در کانال کناری است. فکر می‌کنم از بلانکو در ترکیب اصلی استفاده کنن. بلانکو هم خوب پرس می‌کند و هم توپ‌های بلاند را خوب کنترل می‌کند و وارد جریان بازی می‌کند.

دفع توپ‌های مدافعین را نیز خوب کنترل کرده و ایجاد موقعیت می‌کند. اگر استقلال این بازی را ببرد هم از لحاظ روحی و هم حاشیه ای مشکلاتش حل خواهد شد. امیدوارم دو نماینده کشورمان بتوانند بازی خود را با برد پشت سر بگذارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • ح IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
    واقعٱ انسان از این همه تبحر ها ج و واج می ماند چقدر کار شناس زبده ای هستند اینگونه دقیق! بازی استقلال را آنالیز کرده! آخه مردک فکر کردی با اینکار گرا به تیم حریف می دهی؟همه دنیا کارشناسان نقطه عطف های تیم حریف را آنالیز می کنند مال ما.....؟! پیشنهاد می کنم این نظرات ارزنده ! را برای تیم خودتان بدهید تا......
  • هوادار استقلال IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
    فردا شب حتما نکونام اخراج خواهد شد چرا چون باخت استقلال حتمی است
  • هوادار استقلال IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
    فردا شب حتما نکونام اخراج خواهد شد چرا چون باخت استقلال حتمی است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی