نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...
خشم اسکوچیچ و طعنه به ستاره‌های سابق پرسپولیس و استقلال/ کاری انجام دادند که از آن‌ها خواسته نشده بود!
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

سرمربی تراکتور گفت: ترابی، حسین‌زاده و هاشم‌نژاد کاری انجام دادند که از آن‌ها خواسته نشده بود.

تراکتور امشب (جمعه) در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال با نتیجه یک بر صفر مقابل ذوب آهن شکست خورد. دراگان اسکوچیچ، سرمربی تراکتور  در نشست خبری بعد از بازی با ذوب‌آهن اظهار کرد: نیمه اول روی بازی مسلط بودیم و حملات و پرس و نمایش تیم در نیمه اول راضی بودم. در حمله خیلی ساده توپ را از دست می‌دادیم. ترابی، حسین‌زاده و هاشم‌نژاد برای توپ‌گیری به دفاع برمی‌گشتند. این کاری بود که از آن‌ها نخواسته بودم.

او افزود: بین دو نیمه حس می‌کردم، تیم اگر زیاد در حمله باشد، احتمال این می‌رود که بازیکنان فقط در فکر گل زدن باشند و از دفاع غافل شوند. متاسفانه این اتفاق افتاد و گل خوردیم.

سرمربی تراکتور ادامه داد: وقتی تیمی یکطرفه حمله می‌کند، به راحتی هم ضدحمله می‌خورد. با اینکه در بین دو نیمه تذکر داده بودم، نباید اجازه می‌دادیم اینطور ساماندهی دفاعی تیم ما دچار فروپاشی شود. روی گلی که خوردیم واقعاً ناراضی‌ام. بعد از گل هم یک کارت قرمز بچگانه دریافت کردیم و بعد از آن نیز به دلیل یک یار کمتر، بازیکنان انرژی را که برای حمله صرف می‌کردند، برای پوشش جای خالی یار اخراج شده اختصاص دادند. بعد از این واقعاً بازی برای ما گره خورد.

اسکوچیچ با اشاره به صحنه گل ذوب‌آهن بیان کرد: از نحوه دریافت گل تیم‌مان خیلی ناراضی‌ام. این موضوع را جلوی پرسپولیس و گلی که از آنها دریافت کردیم هم حس کردم. گل‌های بسیار ساده و مبتدیانه‌ای را دریافت کردیم. امتیازات بسیار راحتی را جلوی پرسپولیس و امروز جلوی ذوب‌آهن از دست دادیم.

اسکوچیچ گفت: از یک طرف بد نبود که در اینجای فصل شکست خوردیم. بعد از سه بازی همه از قهرمانی صحبت می‌کردند. یک طوری می‌شود گفت هوا ما را برداشته بود! شاید باید این باخت اینجا اتفاق می‌افتاد. گرچه بازیکنانم امروز همه تلاش خودشان را انجام دادند.

او با اشاره به طولانی بودن فصل گفت: می‌دانیم لیگ و فصلی طولانی در پیش داریم. امیدوارم با اتفاقی که امروز برای بچه‌های ما اتفاق می‌افتد، از این شکست درس بگیرند. قطعاً این باخت ناامیدکننده بود و ناراحتم مقابل تیمی باختیم که بازیکنانش طی بازی بیشتر از دو یا سه بار از خط نیمه رد نشدند.

احساس می‌کنم آنالیز خوبی از ذوب‌آهن نداشتیم. میانگین قدی تیم رقیب بالا بود و ما در تمام بازی‌هایی که داشتیم یک بازیکن سرزن خوب نداشتیم اسکوچیچ در این رابطه گفت: برای ما بیشتر توضیح بدهید! شما می‌توانید به من بگویید ذوب‌آهن با چه سیستمی در بازی‌های ابتدایی خود بازی کرد؟

بعد از اسکوچیچ در پاسخ به خبرنگاری که گفت: ذوب‌آهن دفاعی و با شش مدافع بازی کرد، افزود: که مجدداً با واکنش سرمربی تراکتور مواجه شد و گفت: بازی و سیستمی که نیمه اول مقابل ما انجام دادند، بسیار متفاوت با سه بازی اول‌شان بود. من هم از قبل نمی‌توانستم چیزی را پیش‌بینی کنم. مسلماً پیش‌بینی این موضوع سخت بود، اما چیزی نبود که باعث غافلگیری من شود. ما سریع با تغییری که دادیم، توانستیم واکنش مناسبی به تغییر سیستم آنها داشته باشیم. واقعاً تیم رقیب ۴۵ دقیقه فقط دفاع کرد.

او در مورد وضعیت تیمش به خبرنگاران گفت: اینکه امروز ما به لحاظ تاکتیکی اشتباهات زیادی داشتیم و تیمی سرحال نبودیم، موضوعی قابل دفاعی نیست. می‌دانم که اشتباهات زیادی چه در ارسال و چه در پاس‌ها داشتیم. در مجموع این موضوع را به بچه‌ها گفته و تأکید کرده بودم وقتی حمله می‌کنند، حواس‌شان به این باشد که وقتی توپ لو برود، چه کار کنند.

اسکوچیچ با اشاره به موقعیت‌های از دست رفته گلزنی تیمش گفت: ترابی یک موقعیت گلزنی خوب را تبدیل به گل نکرد و چند موقعیت خوب را از دست دادیم. چند شوت زدیم و بعد از آن گل بسیار بچگانه‌ای خوردیم. کارت قرمز گرفتیم و با انرژی که بچه‌ها صرف کرده بودند، واقعاً دیگر کار برای ما سخت و کار از دست‌مان خارج شد. ما به اشتباه خودمان باختیم.

او افزود: اشتباهات تیمی یک موضوع است، اما اینکه شما بگویید آنالیز درستی از رقیب نداشتید، این موضوع کاملاً متفاوت است. اتفاقاً ما زمانی می‌توانیم از آنالیز صحبت کنیم که ببینیم حریف‌مان قبلاً با چه سیستم و روشی در میدان حاضر می‌شد و در این بازی با چه سیستمی بازی کرد.

سال گذشته هم تراکتور  در تبریز به ذوب آهن باخته بود و در همین شهر چهار گل دریافت  کرده بودیم. باید حداقل اطلاعات بیشتری در اختیار داشته باشید، سرمربی تراکتور در پاسخ به خبرنگاری که این سوال را مطرح کرد، گفت: من بازی قبلی تراکتور و ذوب‌آهن و شکستی را که تیم اینجا در تبریز خورده بود، مشاهده کردم. به‌عنوان یک مربی حرفه‌ای این امر یک کار مسلم است که انجام می‌دهم.

اسکوچیچ ادامه داد: کاری که ما امروز کردیم کاملاً با آن بازی که شما صحبتش را انجام دادید، متفاوت است، ولی وقتی تیمی می‌بازد همه دنیا حق دارند به ما انتقاد کنند. با این وجود وقتی صحبت از آنالیز می‌شود برای من سخت است که قبول کنم آنالیز خوبی انجام ندادم. در مجموع ما بازی خوبی ارائه نکردیم و گل بسیار بدی دریافت کردیم. با اینکه بین دو نیمه به بچه‌ها این موضوع را توضیح داده بودم که قرار نیست که یکطرفه حمله کنند و به فکر این باشند که اگر یک توپ را از دست دادند یا توپ لو برود، چه اتفاقی می‌افتد یا در دفاع چطور باید مشارکت کنیم تا بازی به این شکل به پایان نرسد.

بیشتر بخوانید: ربیعی کهکشانی‌های اسکوچیچ را در تبریز ذوب کرد؛ اولین شکست بیرو و دوستان

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • حسینی US ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    اسکوچیچ میگه وقتی یک بازیکن ما کارت قرمز گرفت تحلیل رفتیم و نتوانستیم کاری کنیم. جالبه در زمین خودتان ۱۰ نفره که شدید دیگه کاری از دستتان برنیامد، پس به قدرت پرسپولیس ایمان بیاورید که در زمین شما با آن همه کبکبه که داشتید و یک گل هم جلو بودید ولی تحلیل نرفتند و گل مساوی را زدند. بنازم به پرسپولیس
  • بهنام طارمی IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    خسته نباشی دلاور
  • عیسی آل کثیر ولوله US ۰۳:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    من هوادارای تبریزی را دوست دارم ولی از باخت علی بیرو خیلی خوشحالم وتبریک به خاطر رو کم کنی بیرو به استاد درویش
  • یونان IR ۰۴:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    فکر کردی مثل پرسپولیس ده نفره میتونی به بازی برگردی؟؟؟حالا دیر نکردی آخر فصل تون هم نتیجه را میبینیم ،،،
  • بابک US ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    آقای مربی!! بازیکنانی که در تیم ملی بودن را نیمه اول استراحت می دادی و نیمه دوم اگر احتیاج بود، تعویض می کردی!! خیلی ساده بود. همانطور که گفتی، "هوا ما را برداشته بود"
  • آریا IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    شما به فوق حرفه ای گریتون ببخشید آقای اسکوچیچ خخخخخخخخخخخخخ
  • 6 IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    عیبی یوخ خخخخخ
  • دانا IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    بازی پس پس و الاهلی خخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی