نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...
جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۰
۰ |
۰
چادرملو – نساجی؛ نبرد همسایه‌ها در قعرجدول
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روز دوم هفته چهارم با یک رقابت در انتهای جدول آغاز می‌شود.

به گزارش خبرورزشی، تقابل دو همسایه قعرنشین، یکی از بازی‌های حساس هفته چهارم است که می‌تواند تا حدود زیادی تکلیف سایر تیم‌ها را با این دو مشخص کند.

شناسنامه بازی

شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳

ساعت ۱۹

ورزشگاه شهید نصیری یزد

داور: شبیر بهروزی

کمک‌ها: محسن سلطانی و مهدی سیفی

نکات بازی

  • تیم رتبه پانزدهم میزبان همسایه رتبه چهاردهم خود در انتهای جدول است. هر دو تیم از ۳ بازی قبلی فقط یک امتیاز از یک مساوی دارند و اگرچه هنوز در ابتدای فصل هستیم، اما چون اتفاقاً در همین هفته‌ها راحت‌تر می‌شود امتیاز جمع کرد، این دو تیم اگر قرار است در پایان فصل برای بقا استرس نداشته باشند باید برای این سه امتیاز به آب و آتش بزنند.
  • چادر ملو برای اولین بار به سطح اول فوتبال آمده و هیچ پیشینه‌ای از رقابت دو تیم وجود ندارد.
  • تا ۴۸ ساعت قبل از برگزاری مسابقه و در اعلام رسمی اسامی داوران هنوز نام ورزشگاه نامشخص بود! چادر ملو از ابتدای فصل نتوانسته از ورزشگاه شهید نصیری یزد استفاده کند. قرار بود ورزشگاه به هفته چهارم برسد که بالاخره رسید!
  • چادر ملو برای شهر اردکان است اما در کل استان یزد نتوانسته میزبان دیدارهایش در لیگ برتر باشد. دردی که فقط در فوتبال ایران وجود دارد، فوتبال داریم اما زمین برای بازی نداریم!
  • هرچه چادر ملو تیم تازه تاسیس و تازه وارد است، نساجی با قدمتی چند دهه‌ای یکی از محبوب‌ترین تیم‌های فوتبال ماست که اتفاقاً این روزها خیلی حال و روز خوشی ندارد. ساکت الهامی با کاپیتان تیمش به مشکل خورد و او را در اختیار باشگاه قرار داد و این سه امتیاز شاید در تعیین سرنوشت او هم موثر باشد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی