نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟
رونمایی از بمب جدید پرسپولیس؛ ایساک ساکسس از ایتالیا می‌آید!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس به دنبال جذب ایساک ساکسس، مهاجم نیجریه‌ای و سابق اودینزه است.

پرسپولیس در جستجوی تقویت خط حمله خود به ایساک ساکسس، مهاجم نیجریه‌ای و سابق اودینزه، علاقه نشان داده است.

ساکسس که در سری آ ایتالیا سه فصل را سپری کرده و تجربه حضور در لیگ‌های معتبری مانند لالیگا و لیگ برتر انگلیس را نیز دارد، در فصل‌های اخیر آمار نسبتاً متوسطی از خود بر جا گذاشته است. او با ۴ گل و ۱۴ پاس گل برای اودینزه، یکی از گزینه‌های احتمالی خرید پرسپولیس به شمار می‌رود.

در عین حال، گزارش‌هایی وجود دارد که تیم ترکیه‌ای گزتپه نیز به جذب او علاقه‌مند است. با توجه به فسخ قرارداد او با اودینزه، ساکسس اکنون آزاد است تا مقصد جدیدی را انتخاب کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    آمار گلزنی اش که افتضاح و ضعیف است!
  • مبین IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    آمار گل زده اش جالب نیست ولی آمار ۱۴ پاس گلش خیلی خوبه اونم تو یه لیگ دفاعی مثل سری آ.حداقل میشه بعنوان یه وینگر یا هافبک طراح خوب روش حساب کرد.
  • محمدبابایی IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۸
    این بازیکن افتضاحه اگبریدآمارشوببینیدمتوجه میشید،تو۴سلل فقط۴ااگل زده باشگاه واتفورد،اودینزه ومالاگاسهامدارش یکنفره ازاینجادادنش اونجاشایدراه بیفته که نیفتاده العانم میگن تولیگهای معتبربازی کرده راستیتو۱۰سال۱۸بارمصدوم شده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی