نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟
تلاش استقلال برای مخفی ماندن ساعت پرواز مربی بلغاری/ شهریاری از دسترس خارج شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیران باشگاه استقلال تلاش کردند با هر ترفندی که شده از انتشار جزییات خبر ورود سرمربی بلغاری به تهران خودداری کنند و تلفن همراه خودشان را هم از دسترس خارج کردند!

به گزارش خبرورزشی، اگرچه با وجود تمام تلاش های مدیران باشگاه استقلال، خبر سفر پتف بلغاری، گزینه اصلی هدایت استقلال به تهران لو رفت و خبرورزشی و چند رسانه دیگر این خبر را منتشر کردند اما مدیران استقلال به هر زحمتی بود موفق شدند جزییات این خبر را مخفی نگه دارند تا ساعت دقیق ورود پتف بلغاری به ایران لو نرود.

شاید مدیران استقلال نگران بودند بوقچی های منتسب به برادران نکونام که متهم هستند از این ماجرا نفع مالی برده اند، با آگاهی از ساعت ورود پتف بلغاری به فرودگاه بروند و با شعار علیه این سرمربی تازه وارد، جانشین جواد نکونام را در بدو ورود به تهران تخریب کنند.

به هرحال تا این لحظه هنوز باشگاه استقلال ساعت ورود مربی بلغار را لو نداده چرا که این نگرانی را دارد که شاید با لو رفتن جزییات، عده ای مانع جابه جایی نکونام و مربی بلغاری شوند!

احمد شهریاری هم از حوالی ساعت ۱۰ شب تلفن همراه خود را خاموش کرده تا کسی نتواند او را پیدا کند و مانع تغییر سرمربی شود!

در همین رابطه: پشت پرده مصاحبه شبانه جواد نکونام؛ افشاگری پس از برکناری؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • fred US ۰۶:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    مگه جواد لالیگایی نون بازو و دانشش از لالیگا رو نمی خورد . لیدر هم نه لیدر های منتسب به برادران ...؟ افسوس که اینها برای خودشون حیثیت نگذاشتند.
  • نیلوفرآبی💙 IR ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    ######اخراج نکونام#####🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏هلدینگ متشکریم
  • آرش IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    اینا دقیقا چیکار میکنن با خودشون خخخخخ
  • آرش IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    اینا دقیقا چیکار میکنن با خودشون خخخخخ
  • متکی IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    ما اجازه نخواهیم داد تیم دست هرکسی بیفته شما از جان ما چه می خواهید
  • آرمان IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    آخرش به هدف خودتون رسیدید مبارکتون باشه
  • ! IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    انتخابای هلدینگ خوبن
  • اس اس IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    بلغاری به درد خودت میخوره. گاریدو کم بود پفت هم اضافه شد
  • عماد IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    به عنوان یه هوادار استقلال به هیچ وجه موافق ماندن نکونام نیستم و قطعا یه چوب‌ خشک جای نکونام باشه با این‌همه بازیکن بهتر از نکونام نتیجه میگیره.سبک بازی نکونام که دفاعی محض و بدون تاکیک خاصی است به درد تیم‌مدعی استقلال نمی خورد.
  • علی کایدنژاد IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    هر هوادار فوتبالی میدونه برکناری مربی بعد از سه هفته فقط برا نابودکردن استقلال هست و بس اقایون مدیر از خدا بترسید و اعصاب و روان میلیون ها طرفدار بازی نکنید هرچند من هوادار متوجه هستم که هدفتون چی هس ولی حمایت همه‌جانبه هواداران از جواد عزیزمون نمیزایم اهداف شومتون اجرایی بشه تمام نگرانی تون بابت اینه که میدونید استقلال با جواد تو اسیا موفق میشه میخواین جلوشو بگیرین بخاطر اینکه تیم محبوبتون ۶۰ ساله که تو اسیا هیچی نبوده و در اینده هم نخواهد شد از الان ترس سه ستاره شدن بدجور به جونتون افتاده.بترسین از خدا که جای حق نشسته.#جواد نکونام#
  • حمید IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    اقای هلدینگ خواهشا تو هم سو استفاده نکن،نکونام باید بره قبول بازیهاش چنگی به دل نمیزنه،اما یک مربی بیارید مثل استراسبک داشته باشه رو به جلو باشه بازیکن زنده کنه،تماشاگر دلتنگ بشه سریع بازی بعدی برگزار بشه نه مثل نکونام تعطیلاتش لذت بخش تر از بازیهاشه،هنوز بازی صنعت نفت و سپاهان استرا فراموش نمیشه
  • فوتبال جذاب IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    آوردن مربی که سبک خاصی در فوتبال مدرن نداره چه تاثیری میتونه روی پیشرفت کل فوتبال داشته باشه وقتی استقلال قوی باشه پرسپولیس تراکتور و سپاهان و ... ناچارن و مجبورن که خودشون قویتر کنن و این میل به پیشرفت باعث پیشرفت مجموعه لیگ و تیمها میشه ولی وقتی مربیان تراز اول رو به فوتبال و لیگ نیارن یا مربیانی که حداقل بتونن سبک جدید و متنوعی به فوتبال ما بدن دیگه اوردن مربی خارجی با اسم و لفظ خارجی چه مفهومی داره اگه میخوان مربی صرفا خارجی باشه افغانستان و کشورهای دیگه هم خارجی محسوب میشن پس برنامه ریزی و انتخاب مربی صاحب سبک از کشوری که فوتبال جلوتری از ما داره و سوابق قابل قبولی در کسب عناوین داره باید در برنامه مدیریت قرار داده بشه
  • مجتبی IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    دوتا بازیکن گم نام از بوسنی میارن یمربی از بلغارستان میارن که سابقه مربی گری تو بسنی هم داشته.فقط به این نتیجه میشه رسید که ته همه این داستان ها یه فساد مالیه بزرگه و هوادار هیچ اهمیتی نداره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی