نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟
پشت پرده مصاحبه شبانه جواد نکونام؛ افشاگری پس از برکناری؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جواد نکونام همین که فهمید برکناری اش قطعی شده، علیه شهریاری دست به افشاگری زد!

به گزارش خبرورزشی، جواد نکونام که از ابتدای حضور احمد شهریاری در مجموعه استقلال از در مدارا با او وارد شده بود، همین که شب گذشته فهمید برکناری اش قطعی شده و شهریاری برای پتف بلغاری بلیت سفر به تهران فرستاده، لب به سخن گشود و شروع به اعتراض کرد.

جواد نکونام در این مصاحبه توفانی تلاش کرد با پررنگ کردن مخالفت خود با آلمدین زیلیکیچ اینگونه وانمود کند که دلیل برکناری اش از استقلال همین است که مانع حضور زیلیکیچ در استقلال شد اما هواداران استقلال به یاد دارند او قبل از اولین بازی استقلال مقابل شمس آذر قزوین در فصل جدید، پذیرفت نام زیلیکیچ وارد لیست و برای او کارت بازی صادر شود.

سرمربی استقلال همین که بعد از بازی با استقلال خوزستان، از طریق فرشید سمیعی متوجه شد شهریاری برنامه‌ای برای حفظ او ندارد، ابتدا از حضور زیلیکیچ در تمرینات گروهی ممانعت کرد و سپس بدون آن که به آسیب دیدگی این بازیکن اشاره‌ای شود، به رسانه‌های حامی خود گفت بنویسند نکونام می‌خواهد نام زیلیکیچ را از لیست استقلال در بیاورد و از میان تورس، منتظر محمد و یا رضا اسدی و حتی کریم انصاری فرد یک نفر را برای تقویت خط حمله به خدمت بگیرد و همین مساله حتی می‌تواند منحر به برخورد شهریاری با نکونام و اخراج او شود.

حالا این ذهنیت برای برخی هواداران ایجاد شده که عامل اصلی برکناری او، حذف زیلیکیچ است، زیلیکیچی که هفته اول نامش در فهرست ۱۹ نفره استقلال برای بازی با شمس آذر قرار گرفت. زیلیکیچی که شهریاری و نکونام تا همین بازی استقلال و استقلال خوزستان بر سر ماندن او در لیست توافق و تفاهم کرده بودند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۱
  • نیلوفرآبی💙 IR ۰۷:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    آقای خطیر حلالمون کن ....تازه فهمیدیم خطیر ازدست این آقاچی کشید🙄😞
  • Shahab IR ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    خداحافظ دروغگوی حقه باز
  • امیر IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    فقط سرمربی درجه یک خارجی و بدون حاشیه
  • محمد قُلی IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    با سلام آقای نکو نام امسال تا نبُردیمون دسته یک لیگ هم شروع نشده به سلامت تجربه ۶۶ ساله استقلالی
  • داود خلیلی IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    اقای نکونام به ابروی ماندهات فکر کن وقتی رییس هملدینگ لیستی درمقابل شما قرارداده که اینها بایدبانند اینها بروند اقای شهریاری وگل پسرش ارفوتبال سردرمی اورند گیرم فوتبالی باشد این سرمربی ادست که بازیکناننش راانتخاب میکنند بانع بازی چون درفوتبال 4 دفاع سه هافبک سه مهاجه ولی مربی های بزرگ ارنج های مختلف دارند ارنج رادرنوع بازیهای حریف میبندند گاهی 5 به 2به ویک ودل ذبه ذدحمله میبندند اولا باید حداقل 6بازی به پایان کیگ قبلی مشخص میشود که سرمربی باید بماند یا نعویض بشه اگرماندنی است باید برحسب بیازش در5 پست حتی دروازه باید داشنه هایش راتقویت وکمبودهایش راترمیم برنوع ارنجی درفکردارد وقتی مربی تا یک هفته به شروع لیگ معلوم نبود ماتنها پستی که مشکل نداشتیم درازه بان بود که انم سه روز مانده بهشروع لیگ معلوم شد بجرم بغل کردن یک هواداردختر بابغل کردن ارعرش به زمین امد وقتی پسر رییس هکدینگ دوبازیکن بواسطه دالاهایی که داشت گرفت سرمربی نخواست واختاف شروع شدکارازریشه خراب است من باوجودی که باماندن نکونام مخالفم چون نه رزومه اودرفولاددرکمک کیروش خوب بوده وتراوفاز دفاعی است درصورتی که بهترین دفاع حمله است
    • تیم ملی IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
      ساپینتو یا استرا رابرگردانید بقیه ممکنه نتیجه نگیرند
  • حامد IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    همون چیزی که محمود فکری در مورد نکونام گفت ....
  • علی IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    برای مدیر بکار گیری بازیکن چه نفعی دارد که بخواهد سر ان مربی عوض کند چه بر سر مملکت امده
  • ناصری IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
    همین بحث بازیکن بوسنیایی رو چرا نکونام زودتر مطرح نکرد؟ نکونام اونجایی بازی رو باخت که با هوادار صادق نبود و مداوم به تیم های حریف و داوری شاکی میشد و استقلال رو کوچک میکرد..‌

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی