دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۸
۱ |
۱
مصدومیت ملی‌پوشان بلای جان پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تجربه‌های قبلی فیفادی و مصدومیت‌های پیاپی بازیکنان پرسپولیس باعث نگرانی پرسپولیسی‌ها از تکرار این مصدومیت‌ها شده است.

به گزارش خبرورزشی، یکی از دغدغه‌های اصلی مجموعه تیم و به ویژه هواداران پرسپولیس شرایط بازیکنان ملی پوش پس از بازی‌های ملی و امیدواری آن‌ها به بازگشت ملی پوشان این تیم بدون مصدومیت و آسیب دیدگی و در بهترین شرایط بدنی و روانی است.

نباید از این واقعیت گذشت که مجموعه پرسپولیس خاطرات خوبی از بازی‌های ملی و ایام فیفادی ندارند و یکی از باشگاه‌هایی بوده اند که بیشترین ضرر را از بازی‌های ملی و ایام فیفادی متحمل شده اند. به گونه ای که مرور فیفادی‌های قبلی نشان می‌دهد که در تمام مسابقات تیم ملی در مقطع‌های مختلف، چند بازیکن را به دلیل مصدومیت و با شرایط عجیب و غریب از دست داده اند. از وحید امیری و میلاد سرلک گرفته تا بیرانوند و پورعلی گنجی. شرایطی که حتی در تیم امید نیز رخ داد و بازی‌های فشرده و طی کردن مسافت‌های طولانی باعث شد تا یاسین سلمانی نیز در کوران رقابت‌های باشگاهی و ملی دچار آسیب دیدگی سختی شود.

در شرایط فعلی به جز میلاد محمدی و کنعانی زادگان که در اردوی تیم ملی ایران هستند، سه بازیکن ملی پوش دیگر در تیم‌های ملی ازبکستان، گرجستان و الجزایر هستند که مصدومیت هر کدام در این مقطع از فصل که گاریدو رفته رفته به شرایط ایده ل تیمش آگاهی پید می‌کند می‌تواند برای این مربی جبران ناپذیر باشد.

گفتنی است طی روزهای گذشته امید عالیشاه و مرتضی پورعلی گنجی دچار مصدومیت شده اند که شرایط بهتری پیدا کرده و می‌توانند در اولین بازی پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا برای پرسپولیس بازی کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • جام‌های لعنتی IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
    خخخخ وقتی داوران باشن غمی نیست بازیکن میخان چکار اینا آخه خخخخ ولا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی