نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...
نیازمند:  بازی‌های ما آسان نیست/ رقابت‌ها نزدیک شده و همه تیم‌ها پیشرفت کرده‌اند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دروازه‌بان تیم ملی گفت :«بازی‌های ما آسان نیست. در سطح ملی و باشگاهی رقابت‌ها نزدیک شده و همه تیم‌ها پیشرفت کرده‌اند. در سطح بین‌المللی بازی ساده‌ای وجود ندارد.»

پیام نیازمند، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران، در حاشیه تمرینات آماده‌سازی پیش از بازی مقابل قرقیزستان و امارات گفت: شرایط خیلی خوب است، سه نفر از بچه‌ها اضافه شوند، تیم تکمیل خواهد شد و کاملا آماده‌ایم که همه بازی‌ها را با همه توان پیش ببریم. بازی‌های ما آسان نیست. در سطح ملی و باشگاهی رقابت‌ها نزدیک شده و همه تیم‌ها پیشرفت کرده‌اند. در سطح بین‌المللی بازی ساده‌ای وجود ندارد. قطر قهرمان جام ملت‌ها شد و به صورت کلی رقبای ما ساده نیستند. می‌دانیم که نباید آنها را دسته کم بگیریم و با تیم خوبی که داریم، ان‌شاءالله که دل مردم را شاد کنیم و همه امتیازات را بگیریم.

نیازمند درباره برگزاری بازی تیم ملی در اصفهان اظهار کرد: تیم ملی قطعا برای مردم اصفهان عزیز است و مطمئن‌ایم که حمایت حداکثری آنها را در استادیوم فولادشهر شاهد خواهیم بود و تیم ملی را مورد حمایت خود قرار می‌دهند. بازی خیلی خوبی خواهیم داشت.

او درباره وضعیت بدنی بازیکنان در هفته‌های ابتدایی آغاز لیگ برتر گفت: لیگ تازه شروع شده و فصل بدنسازی تقریبا پایان یافته است. بازیکنان خیلی آماده‌تر می‌شوند. با توجه به در پیش بودن بازی‌های آسیایی، بازیکنان قطعا آماده‌تر می‌شوند و می‌توانند به تیم ملی کمک بیشتری کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی