اتفاق مهم در ترکیب پرسپولیس/ بازگشت ستاره قرمزها به ۶ سال قبل!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وحید امیری در بازی با فولاد جزو سه هافبک میانی خواهد بود.

پرسپولیس در حالی در سومین بازی خود در لیگ بیست و چهارم باید امروز به مصاف فولاد برود که سرمربی اسپانیایی پرسپولیس در دو بازی قبلی مقابل ذوب آهن و تراکتور، از دو سیستم متفاوت استفاده کرد و تیمش را با دو ارنج مختلف به زمین فرستاد. گاریدو در بازی اول  با روش ۴-۴-۲ تیمش را ارنج کرد ولی برای بازی با تراکتور  از سیستم ۴-۳-۳ استفاده کرد.

گاریدو مقابل تراکتور از 3 هافبک استفاده کرد. سینا اسدبیگی هافبک دونده و پرسپولیسی ها برخلاف بازی اول در ترکیب فیکس پرسپولیس حضور داشت و به نظر می رسد گاریدو در بازی با فولاد می خواهد دوباره با همین روش به میدان برود و تیمش را ۴-۳-۳ ارنج کند.

با توجه به محرومیت سروش رفیعی، وحید امیری جای او را در میانه میدان خواهد گرفت و در کنار سینا اسدبیگی و مسعود ریگی، مثلث خط میانی پرسپولیس را در بازی امروز تشکیل خواهند داد. با توجه به جذب میلاد محمدی، امیری دیگر در پست مدافع چپ به میدان نخواهد رفت و در پستی بازی خواهد کرد که در جام جهانی ۲۰۱۸ توسط کیروش و در زمان اسکوچیچ به کار گرفته می شد.

بازگشت امیری به میانه میدان قطعا کارایی آچار فرانسه پرسپولیسی ها را بالاتر خواهد برد و خود وحید هم دوست دارد در این پست به میدان برود.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ابراهیم رحمانی سرباز فدایی آقا سیدعلی رزمنده دفاع IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۹
    وحید امیری یکی ازورزشکاران ارزشی وفوتبالیست ماهر وکاربلد در هر پستی جز دروازه بانی می باش او باید کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران باشد
  • رضا IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۹
    ای کاش برنمیگشت دقیقا جای یه مهاجم رو میسوزونه.
  • امیرحسین IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۹
    موفق باشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی