۶
یک مجری فوتبال علیه انتقال قلی‌زاده؛ او را به پرسپولیس نفروشید! +عکس
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارشناسی در فوتبال لهستان ضمن تمجید از علی قلی‌زاده وینگر ایرانی تیم لخ‌پوزنان، از مدیران این باشگاه درخواست کرد بازیکن‌شان را به پرسپولیس نفروشند.

در روزهای اخیر خبرهایی زیادی مبنی بر به توافق رسیدن علی قلی زاده با مدیران باشگاه پرسپولیس برای حضور در این تیم در رسانه‌های مختلف به گوش می‌رسد اما هنوز جدایی لژیونر فوتبال ایران از تیم لخ پوزنان قطعی نشده است و او در هفته پنجم لیگ لهستان نیز خوش درخشید و یک پاس گل به نام خود به ثبت رساند.

در همین حال، دیوید دوبراسز کارشناس - مجری یکی از برنامه‌های ورزشی در لهستان به مدیران باشگاه لخ پوزنان توصیه کرد که از فروش علی قلی‌زاده صرف نظر کنند.

او در صحبت‌های خود گفته؛ بازیکن عجله‌ای برای انتقال ندارد. لخ پوزنان به دنبال یک یا دو وینگر است و اگر قلی‌زاده جدا شود، نیاز به پیدا کردن یک وینگر دیگر هم خواهد بود. من اگر جای مدیران باشگاه بودم او را نمی‌فروختم. او سال گذشته برای این تیم بازی نکرد و حالا قرار است به قیمتی کمتر از خرید اولیه فروخته شود؟ وقتی لخ پوزنان این‌قدر روی او سرمایه‌گذاری کرده، من او را نگه می‌داشتم تا از او استفاده کنم.

بیشتر بخوانید: پرسپولیس به من پیشنهاد داد؛ پیشنهادهایی هم از اروپا داشتم/ می‌خواهم هواداران این تیم را خوشحال کنم!

یک مجری فوتبال علیه انتقال قلی‌زاده؛ او را به پرسپولیس نفروشید! +عکس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ارتش سرخ IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۱
    نگاهشون باید رو به جلو باشه و گزینه جایگزینش رو بازیکن موثری که مورد انتخاب سرمربی باشه انتخاب کنن حتی با قیمت پایین تر.
  • تعصب قرمز IR ۰۲:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۱
    آقای قلی زاده تعصب به یک پیراهن فقط به حرف زدن نیست به عمل است شما هم مانند میلاد محمدی پرسپولیسی بودنت را ثابت کن عزیز دل.
  • ارتش سرخ IR ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۱
    آقای قلی زاده بیا و با پرسپولیس تمام افتخارات را تجربه کن و جزو اسطوره های باشگاه خودت را قرار بده.
  • کیان IR ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۱
    اگر بیاد که عالی میشه اگر که بد خواهان پرسپولیس لطف کنند کمتر فصولی کنند اونا به خودشون زحمت نمیدند که بیشتر تمرین تلاش کنند،،، تا بتونند زیر پای بازیکن یا باشگاه میشینن که انتقال ها نشه
  • تعصب قرمز IR ۰۵:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۲
    آقای قلی زاده خیلی بهت امید بسته بودیم که میآیی و واسه مون بازی میکنی یعنی تمام حرفهائی که میگفتی دوست داری همین فصل واسه ارتش سُرخ بازی کنی الکی بود!!!!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی