نظرسنجی

به نظر شما آیا مدیران استقلال در این مقطع، برای این تیم سرمربی مطرح خارجی استخدام می کنند؟
عجیب ولی واقعی؛ روس‌ها، شریک ایرانی‌ها در دور زدن قانون!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر یک روش جدید برای دور زدن قانون سقف قرارداد ابداع شده است.

به گزارش خبرورزشی، با انتشار فایل صوتی منتسب به علیرضا بیرانوند که در آن گلر تیم ملی علنا از دریافت ۳ میلیارد تومان پاداش جدای از قراردادش با پرسپولیس سخن می‌گوید، یک بار دیگر رعایت نشدن قانون سقف قرارداد مورد بحث قرار گرفت. از هوادار متمول گرفته تا اسپانسرهایی از شرکت‌های اقماری و همین بند پاداشی که اخیرا رو شده است. در کنار این‌ها برخی تیم‌ها هم از روش جالبی استفاده می‌کردند که با وجود عقد قرارداد دو ساله با بازیکن، فقط یک سال از آن را ثبت می‌کردند و این موضوع امسال هم دیده شده است. اما جدیدترین روشی که با آن قانون سقف قرارداد دور زده می‌شود، فروش بازیکن به کشورهای دیگر و اعلام درآمد نجومی از طرف آنها است. اتفاقی که به شکل عجیبی در حال تبدیل شدن به یک بدعت در فوتبال ایران شده و کشور مدنظر هم روسیه است.

از آنجایی که فوتبال روسیه به دلیل تحریم یوفا و فیفا علنا به صورت جزیره‌ای اداره می‌شود و جزییات حقوقی آن در اختیار نهادهای بین المللی قرار نمی‌گیرد، برخی باشگاه‌های ایرانی با هماهنگی طرف خارجی، بازیکنان خود را در ازای دریافت مبلغی ناچیز در اختیار باشگاه‌های روسی قرار می‌دهند ولی برای اعلام مبلغ قرارداد، از اعداد هنگفت استفاده می‌کنند که بتوانند آن مقدار را به سقف بودجه اضافه کنند! اتفاقی حیرت انگیز که روش جدیدی از زیرپا گذاشتن قانون است و برای اجرای آن چه جایی بهتر از فوتبال مافیایی و دور از دنیای روسیه؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • محسن IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
    باشگاه سپاهان ابداع کننده انواع تقلبها در قرارداد بازیکن و داوره ، از سکه های گز گرفته تا تبانی با باشگاه های روسی ، هیچ باشگاهی برای بازیکنانی بنجل ایرانی بالای ۱۰۰ هزار دلار پول نامیده چه رسد به روس‌ها
  • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
    کیسه فوق تخصص توطئه و تبانی و زیرآب زنی و فرافکنی هست
  • Iman perspolisi IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
    خیلی تابلو منظور سپاهانه وگرنه گل گهر که نزدیک سقف هم تیم نبسته فقط سپاهان بود این داستان رو درست کرده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما آیا مدیران استقلال در این مقطع، برای این تیم سرمربی مطرح خارجی استخدام می کنند؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی