نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
خبری که رسما اعلام نشد؛ مخالفت دوباره فدراسیون با افزایش سقف بودجه باشگاه‌ها!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فدراسیون فوتبال درحالی روز گذشته یک بار دیگر با افزایش سقف بودجه باشگاه ها مخالفت کرد که این خبر در رسانه های رسمی فدراسیون و سازمان لیگ منتشر نشد.

به گزارش خبرورزشی، همان طور که پیشتر خبر دادیم بودیم (اینجا بخوانید)، روز گذشته قرار بود جلسه ای برگزار و بار دیگر در مورد افزایش رقم سقف بودجه بحث و گفتگو شود. بر همین اساس روز گذشته این جلسه با حضور برخی از اعضای هیات رئیسه و همچنین تعدادی دیگر از مسئولان فدراسیون فوتبال برگزار شد و پیشنهاد افزایش سقف بودجه برای باشگاه‌های حاضر در مسابقات باشگاهی آسیا یک بار دیگر مورد بررسی قرار گرفت.

مدتی قبل پیشنهاد چند باشگاه لیگ برتری از جمله سپاهان و استقلال و... برای افزایش سقف بودجه مطرح شد و به واسطه مخالفت باشگاه پرسپولیس، این پیشنهاد رد شد و طبق اعلام فدراسیون فوتبال سقف هزینه همان رقم قبلی تعیین شد. دیروز هم یک بار دیگر اعضای حاضر در این جلسه با افزایش سقف بودجه باشگاه‌ها مخالفت کردند و مقرر شد هر باشگاهی تنها می‌تواند به اندازه سقف بودجه و همچنین میزان درآمدهای خود هزینه کند و موضوع افزایش سقف منتفی است.

در این میان اما نکته قابل توجه این است که برخلاف برخی رسانه ها که برگزاری این جلسه و نتیجه آن را پوشش داده بودند، نه برگزاری این نشست روی خروجی رسانه رسمی فدراسیون فوتبال  قرار گرفت و نه مخالفت دوباره اعضای هیات رئیسه با بالا رفتن سقف بودجه باشگاه ها از سوی فدراسیون رسانه ای شد که این موضوع در نوع خودش جالب به نظر می رسد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • عباس بوعذار IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
    فدراسیون فوتبال نگین! بگین جلسه کارمندان باشگاه پیروزی...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی