مرکز فروش ماشینهای اداری در تهران + معرفی 5 مرکز خرید پرینتر و ماشین اداری
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

در صورتی که به تجهیزات و ماشین های اداری از جمله پرینتر، کارتریج، اسکنر، دستگاه کپی و مواد مصرفی آنها نیاز دارید با ما همراه باشید تا مرکز فروش ماشینهای اداری در تهران را به شما معرفی کنیم.

خیابان ایرانشهر مرکز فروش ماشین های اداری در تهران است، در صورتی که به تجهیزات اداری از جمله پرینتر، کارتریج پرینتر، اسکنر، دستگاه کپی، دستگاه فکس و ...نیاز دارید می توانید به خیابان ایرانشهر شمالی مراجعه کرده و با بهترین کیفیت و قیمت خریداری کنید. خیابان ایرانشهر در منطقه 6 تهران واقع شده است و از شمال با بلوار کریمخان و از جنوب با خیابان انقلاب تقاطع دارد. 

خرید پرینتر و کارتریج پرینتر از خیابان ایرانشهر

در صورتی که قصد خرید انواع چاپگر و پرینتر لیزری، جوهر افشان در مدل های اداری، فروشگاهی، خانگی، تک کاره، چند کاره، حرفه ای، صنعتی و کارتریج پرینتر را دارید یا به پرینترهای حرارتی من جمله فیش پرینتر یا پرینتر لیبل زن برای فروشگاه، رستوران یا شرکت خود نیاز دارید می‌توانید از طریق مراجعه به خیابان ایرانشهر به عنوان مرکز فروش ماشین های اداری در تهران، با انواع پرینتر ها در برندها و مدل های مختلف آشنا شده و با توجه به نیاز و بودجه تان مناسب ترین گزینه را خریداری کنید.

خرید دستگاه کپی از خیابان ایرانشهر

دستگاه کپی از دیگر ماشین های اداری کاربردی و پر استفاده ای است که در انواع مدل های ایستاده و رومیزی در برندهای مختلف طراحی و تولید می شود، در صورت نیاز به دستگاه کپی می توانید به مرکز فروش ماشین های اداری در خیابان ایراشهر تهران مراجعه کنید تا بهترین و مناسب ترین دستگاه کپی را خریداری کنید.

خرید اسکنر از خیابان ایرانشهر

اسکنر از دیگر ماشین های اداری کاربردی است که دارای انواع گوناگونی بوده و به منظور رفع نیازهای متفاوتی تولید می شود، در صورت نیاز به اسکنر عکس یا اسکنر اسناد اداری می توانید به مرکز فروش ماشین ها و تجهیزات اداری در تهران در خیابان ایرانشهر مراجعه کنید.

خرید دستگاه فکس

دستگاه فکس یکی از دیگر ماشین های اداری پر استفاده ای در ادارات و مؤسسات هستند که نامه های اداری را از طریق خط های تلفن ارسال می کنند، به این منظور کاغذ مخصوص درون دستگاه فکس قرار گرفته و بعد از اسکن شدن توسط تلفن به مخاطب مورد نظرتان ارسال می شود.

لوکیشن خیابان ایرانشهر روی نقشه گوگل

نقشه

مراکز فروش ماشینهای اداری در تهران

همان طور که در بخش های قبلی توضیح داده شد خیابان ایرانشهر به عنوان مرکز خرید تجهیزات و ماشین های اداری در تهران شناخته می شود، در ادامه مقاله به معرفی تعدادی از بهترین مراکز فروش ماشین های اداری که دارای فروشگاه اینترنتی هستند خواهیم پرداخت.

شرکت آوا فرهنگ آریا (پارس پرینت)

شرکت آوا فرهنگ آریا، مرکز فروش و خدمات ماشین‌های اداری نظیر پرینتر، اسکنر و دستگاه کپی با ضمانت اصالت کالا و گارانتی معتبر است. همچنین فروش انواع کارتریج، تونر، کاغذ، رول و مواد مصرفی به‌علاوه خدمات شارژ کارتریج و تعمیر پرینتر در این مرکز انجام می‌شود.

پرینترها و سایر دستگاه‌های اداری شرکت آوا فرهنگ آریا دارای گارانتی معتبر، ضمانت اصالت کالا و خدمات مناسب بوده تا مصرف‌کنندگان عزیز با اطمینان خاطر، محصول مورد نظر خود را خریداری کنند. محصولات ارائه شده در این فروشگاه با ضمانت نامه پارس پرینت آفا ارائه می‌گردد و در این صفحه می‌توانید گارانتی محصول خریداری شده خود را استعلام بگیرید.

آوا فرهنگ آریا (پارس پرینت) ارائه دهنده محصولات و خدمات ماشین‌های اداری

مدیران شرکت پارس پرینت به پشتوانه دو دهه تجربه خود در زمینه فروش ماشین های اداری، لوازم جانبی اداری، کامپیوتر، لپ تاپ و… و پس از بررسی بازارهای جهانی و نیازهای داخلی و اتکا به پشتوانه مالی و توانایی های خود در سال 1389 اقدام به تأسیس شرکت آوا فرهنگ آریا و واردات تخصصی ماشین های اداری و انواع کارتریج و مواد مصرفی نموده است، بر همین اساس این شرکت یکی از قوی ترین وارد کنندگان و فروشندگان ماشین های اداری و مواد مصرفی آن ها می‌باشد.

شرکت آوا فرهنگ آریا بنا به نیاز مصرف‌کنندگان محترم اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی و فروش آنلاین کرده است تا مصرف کنندگان گرامی قادر به خرید سریع و مطمئن و بدون واسطه کالای مورد نیاز خود با قیمت مناسب باشند.

تلفن: 02188316000

موبایل: 09120233869

سایت: avafarhang.com

آدرس: تهران، خیابان ایرانشهر شمالی، کوچه شهید دهقانی نیا، پلاک 9 واحد 3 و 5

خانه پرینتر

خانه‌ پرینتر متعلق به شرکت «سرزمین کالاهای هوشمند خاورمیانه» فعالیت خود را در سال ۱۳۶۷ به‌صورت سنتی در مرکز «ماشین‌های اداری» ایران عزیزمان (تهران - ایرانشهر) به‌عنوان یکی از معدود واردکنندگان عمده و مستقیم (چین، هنگ‌کنگ و امارات متحده عربی) درزمینهٔ ماشین‌های اداری (انواع پرینتر، دستگاه فتوکپی، ویدئو پروژکتور، فکس، کاغذ، کارتریج و کلیه لوازم جانبی) آغاز کرد و در ادامه همگام با گسترش فضای اینترنت و IT کشور در سال 1393 اقدام به راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی خانه پرینتر نمود.

تلفن: 02188348796

سایت: khaneyeprinter.com

آدرس: تهران، خیابان کریمخان زند، ایرانشهر شمالی، کوچه دهقانی نیا، ساختمان آریا، واحد همکف، مجموعه خانه پرینتر

آوند پرینتر

آوند امروز در حوزه های مختلف از بازار ماشین های اداری (تأمین مواد مصرفی و قطعات یدکی) بازیگر اصلی است. اگرچه طیف گسترده ای را در این عرصه پوشش داده ایم اما هرگز تنوع را فدای کیفیت نکرده و همواره کیفیت محصول را مدنظر داشته ایم، آوند در طی یک دهه فعالیت خود، تلاش کرده است با ایجاد ارتباط با شرکت های مطرح دنیا قیمت رقابتی و کیفیت مناسب را در محصولاتی که به مشتریان عرضه می کند لحاظ نماید.

تلفن: 02188820036

سایت: avandprinter.com

آدرس: تهران، خ ایرانشهر جنوبی، روبروی مسجد جلیلی، ساختمان ۴۷، طبقه دوم، واحد ۱۰

اداریم

شرکت ماشین های اداری هپ پرداز (اداریم)، در زمینهٔ فروش و تعمیرات انواع ملزومات اداری از قبیل پرینتر، اسکنر، فکس، دستگاه کپی، اسکناس شمار، کاغذ و سی دی خرد کن، تلفن و باکس های سانترال، کامپیوتر، لپ تاپ، سرور، لوازم جانبی و مواد مصرفی این دستگاه ها فعالیت می کند.

تلفن: 02188827590

سایت: edarim.com

آدرس: تهران، خیابان کریم خان، خیابان ایرانشهر، پلاک 280

اطلس پرینتر

ما کار خود را از سال 1390 با نام گروه ماشین های اداری اطلس و با تیمی کوچک شروع کردیم، در آن روزها، ما با هدف ارائهٔ محصولات و خدمات مناسب و با کیفیت به مشتریان، در زمینه ماشین های اداری فعالیت خود را آغاز نمودیم، با گسترش فعالیت های شرکت، در اواسط دهه 90 سایت فروش اینترنتی محصولات خود را با نام اطلس پرینتر راه اندازی کردیم.

در سال های اولیه، فعالیت اصلی شرکت بر روی فروش بخش محدودی از محصولات ماشین های اداری متمرکز بود، با بهبود فرآیندها و گسترش شبکهٔ توزیع، به تدریج توانستیم دامنهٔ محصولات و خدمات خود را افزایش دهیم، به مرور زمان، با افزایش تقاضا و اعتماد مشتریان، تیم ما نیز به تدریج بزرگ تر شد، ما با تلاش و پشتکار تیم، به سرعت توانستیم حوزهٔ فعالیت و پوشش خدماتی خود را گسترش دهیم.

تلفن: 02187700131

سایت: atlasprinter.com

آدرس: تهران،‌ ایرانشهر شمالی، ک استاد سمندریان (مهاجر)، پلاک 13، واحد 9

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم تا شما را با مرکز خرید، فروش و خدمات پس از فروش انواع چاپگر و ماشین های اداری در تهران آشنا کنیم. همچنین اطلاعات تماس و آدرس بهترین مراکز فروش ماشینهای اداری در خیابان ایرانشهر را به شما معرفی کنیم. امیدوارم که مفید واقع شود. مراکز نامبرده دارای فروشگاهی اینترنتی نیز هستند که می توانید اقلام مورد نیاز خودتان را به صورت آنلاین نیز سفارش دهید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی