نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰
۱۱ |
۹
وحدت حنانوف مشمول قوانین فصل قبل لیگ نمی‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع تاجیکستانی سابق پرسپولیس مشمول قوانینی که فصل قبل در لیگ برتر جاری شده نخواهد شد.

به گزارش خبرورزشی، یکی از معضلات این روزهای باشگاه پرسپولیس اخبار ضد و نقیضی است که در مورد سهمیه بازیکنان خارجی این تیم برای فصل آینده به گوش می‌رسد. کمیته تدوین مقررات درخواست بررسی سهمیه بازیکنان خارجی پرسپولیس را ارائه کرده و قرار است در مورد تعداد بازیکنان خارجی این تیم برای فصل آینده تصمیم گیری شود.

همان طور که پیش تر نوشتیم باشگاه پرسپولیس نیز چند روز قبل مستندات خود درباره دقایق بازی‌های وحدت حنانوف و نبیل باهویی را به این کمیته ارسال کرد. گویا وضعیت وحدت حنانوف با توجه به بازه زمانی که به پرسپولیس ملحق شده، مشمول قوانین تازه نمی‌شود.

به هرحال نمی‌توان از این واقعیت گذشت که وحدت حنانوف سه سال پیش به پرسپولیس پیوست و در آن مقطع در مورد حضور ۶۰ درصدی بازیکنان در مسابقات هیچ قانونی تدوین نشده بود. مرور تاریخ و زمان امضای قرارداد حنانوف با باشگاه پرسپولیس به نوعی پیش از قانون گذاری سازمان لیگ بوده و به همین دلیل این مدافع مشمول این قانون نمی‌شود.

از سوی دیگر این قانون از آن جهت تصویب و اعمال می‌شود که بازیکنان باکیفیتی وارد چرخه فوتبال ایران شوند که این مورد نیز مشمول بازیکنی چون حنانوف نمی‌شود. چرا که حنانوف بازیکن ملی پوش بوده و  به عنوان کاپیتان تیم ملی تاجیکستان قطعا بازیکن شناخته شده ای در سطح فوتبال آسیا است.

تمام این مسائل دست به دست هم می‌دهد تا وحدت حنانوف مشمول قوانین تازه کمیته وضعیت و سازمان لیگ نشود و در مورد این بازیکن خطری پرسپولیس را تهدید نکند.

همچنین ببینید: اعتراض باشگاه استقلال به افزایش سهمیه‌های خارجی پرسپولیس/ عدالت را رعایت کنید

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    دقیقا و کاملا همینطور هست و کیسه فقط و فقط داره جنگ روانی برای بر هم زدن تمرکز عشقپولیس راه می اندازد و مثل همیشه از حسادت هست
  • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    دقیقا و کاملا همینطور هست و کیسه فقط و فقط داره جنگ روانی برای بر هم زدن تمرکز عشقپولیس راه می اندازد و مثل همیشه از حسادت هست
  • جیمی جامپ IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    بلاخره باپیروزی مماشات کردید اقا دست از سر این تیم بردارید تا نون بازوشو بخوره
    • کیسه‌کش هوچیگر IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
      پرسپولیس ۳ سال قبل وحدت حنانوف رو بعنوان یک ذخیره‌ی مناسب جذب کرد، . انتظار داری چون قانون ۶۰ درصد رو گذاشتن ما دفاع راست (اسماعیلی‌فر) و یا دفاع وسط(کنعانی) که بازیکن اصلی تیم هستن رو نیمکت‌نشین می‌کردیم؟؟
  • ارتش سرخ IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
    ۱. قهرمان شدن پرسپولیس. ۲. بالا رفتن قیمت بازیکن. ۳. کاپیتان تیم ملیشون بودن. ۴. جذبش با پایین ترین مبالغ ممکن و راستای هدف فدراسیون. ۵. بالا بردن سطح رقابت در دفاع راست پرسپولیس. ۶. مصدومیتش. ۷. بالا رفتن تیم ملیشون از اون مرحله با گل هنانوف. ۸. منعقد شدن قرارداد قبل از پیدایش قانون عجیب. ۹. جذب با حذف دلالان. ۱۰. اخلاق نمونش. ۱۱. عضویت الانش در تیم سوم فصل پیش. ۱۲. دریافت مبلغ قابل توجه بابت مصدومیتش در بازی های تیم ملی. ۱۳. رقابت با تیم های اطراف خلیج همیشگی فارس و لیگ نخبگان. ۱۴. انضباط و دسیپلین. اینا کم دلایلیه برای عدم سوختن سهمیه تیمی که میخواد افتخار واسه کشورش به ارمغان بیاره؟ سپاس.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی