نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...
جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۲
۱ |
۰
بی خبری رسانه‌ها از شرایط اردویی پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اردوی ایزوله پرسپولیس باعث شده تا خبری از شرایط تمرینی پرسپولیس در رسانه‌ها منتشر نشود.

به گزارش خبرورزشی، اردوی پرسپولیس در کشور ترکیه چند روزی است آغاز شده و گاریدو به همراه دستیارانش به دور از حواشی درحال آماده سازی بازیکنان برای رقابت‌های پیش رو هستند. غیبت خبرنگاران در این اردو باعث شده تا خبری از شرایط اردویی به رسانه‌ها راه پیدا نکند و اخبار تیم فقط از طریق رسانه رسمی باشگاه منتشر می‌شود.

در این میان اما باز هم شاهد انتشار برخی اخبار از شرایط تمرینی پرسپولیس در برخی رسانه‌ها و همین طور فضای مجازی هستیم که در نوع خود جالب به نظر می‌رسد. اخباری که با توجه به شرایط موجود بی شک فقط و فقط گمانه زنی رسانه‌ای است و نمی‌توان روی این گمانه زنی‌ها حساب خاصی باز کرد. از پیش بینی‌هایی که در مورد ترکیب اصلی انجام شده گرفته تا وضعیت و روند آماده سازی بازیکنان و شرایط بدنی آن‌ها. از این رو سرخ پوشان در شرایطی کاملا ایزوله شرایط اردوی خود را برگزار می‌کنند و روی خبرهایی که در مورد شرایط و وضعیت آن‌ها منتشر می‌شود نمی‌توان حساب باز کرد.

گفتنی است طبق اعلام رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخ پوشان در چهارمین بازی تدارکاتی از شروع تمرینات به مصاف الاهلی بحرین می‌روند. دیداری که نخستین دیدار تدارکاتی پرسپولیس در اردوی ترکیه محسوب می‌شود. پرسپولیس بعد از این بازی یک دیدار تدارکاتی دیگر را نیز با تیم شباب بلوزداد، تیم سابق الکسی گندوز برگزار خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن تیم های ایرانی در هفته اول لیگ نخبگان آسیا را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی