نظرسنجی

بازگشت ریکاردو ساپینتو به استقلال را در شرایط فعلی چگونه ارزیابی می کنید؟
سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۰
۲۷ |
۲
ادعایی که در دعوای بیرانوند و پرسپولیس ثابت شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

انتشار سند پرداخت پول به بیرانوند ادعای یک سال قبل او و باشگاه پرسپولیس را اثبات کرد.

علیرضا بیرانوند که با جدایی از پرسپولیس و رفتن به تراکتور حواشی زیادی را تجربه کرد، این روزها درگیر پرونده شکایت پرسپولیس از او است. دیروز یکی از رسانه‌ها مبالغ دریافتی بیرانوند را منتشر کرد و باشگاه پرسپولیس کل قرارداد این بازیکن را پرداخت کرده بود.

نکته جالب ماجرا به سال قبل برمی‌گردد. جاییکه بیرانوند قراردادش را فسخ کرده بود و استقلال با ارائه یک پیشنهاد نجومی قصد داشت گلر شماره یک پرسپولیس و تیم ملی را جذب کند. بعد از اینکه بیرانوند همان موقع به پرسپولیس برگشت و قرارداد جدیدی با این باشگاه امضا کرد، استقلالی‌ها مدعی شده بودند که پرسپولیس رقم نجومی برای نگه داشتن علیرضا خرج کرده و به نوعی سقف را دور زده است.

حالا و با گذشت یکسال وقتی پرداختی باشگاه پرسپولیس به بیرانوند منتشر شد، مشخص گردید حق با پرسپولیسی‌ها بوده و بیرانوند هم‌ برای ماندن در این تیم سقف قرارداد را گرفته است. براساس همین اسناد مشخص شد که صحبت‌های سال گذشته درویش در مورد رقم قرارداد بیرانوند درست بوده است.

درویش در آن زمان در مصاحبه‌ای گفت: «از روز اول به بیرانوند و دیگر بازیکنان هم گفتیم که سقف قرارداد ما ۱۵ میلیارد است. او هم امضا کرد. جالب است وقتی قرارداد را خواند، دید که قراردادش کم شده است؛ چون حداکثر ۲۰ درصد آپشن می‌تواند داشته باشد. شما می‌توانید قرارداد قبل از فسخ و قرارداد جدید آن را ببینید، منتهی برخی‌ها برنمی‌تابند.» حالا به نظر می‌رسد که انتشار مدارک محرمانه درستی این حرف را ثابت کرده است.

بیشتر بخوانید: در آستانه امضای قرارداد؛ دروازه‌بان خارجی در ترکیه پرسپولیسی می‌شود؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۹
  • omid0098 IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    شما خودت رو گول بزن، مگر مبلغ بالای سقف رو ثبت میکنن
    • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
      دقیقا کاملا و متقابلا برعکس گفتی
  • ایرانی IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    تا رسوا شود هر آنکه در او غش باشد
  • زنده باد تاج IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    دروغ اول مبلغ قرارداد گفتن 15 میلیارد بوده در حالی که دریافتی بیرانوند بیش از 19 میلیارد بوده دوما در این پرداختی ها که واریزی هوادار متمول که لحاظ نشده
    • علی DE ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
      اونوقت نظرت راجب قرارداد بی اصل و نصب و مهری چیه؟
  • ناشنا س IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    همه درکارها به شما کمک میکنند حتما به اندازه مبلعی که درقراردادها قابل ثبت هست نوشتید بقیه ثبت نشده فقط استقلال چون پارتی نداره وعده ای هستن که دلشون میخواد استقلال ازبین بره فوری قراردادهاشون علنی میکنن تاتیمهای دیگه علیه این تیم کارشکنی کنند
    • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
      دقیقا کاملا و متقابلا برعکس گفتی
  • ارتش سرخ IR ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
    اینکه کارش از زدن داور بدتره و عدم تعهده و وفای به عهده ؛ قبلا علی کریمی رو بخاطر زدن داور ۲ سال محروم کردن و الان هم بیشتر از دو سال جریمش کنن و پرسپولیس هم باید غرامت بگیره و پول فسخ دروازه بان جدید و اصل قرارداد فسخ شده رو بگیره.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بازگشت ریکاردو ساپینتو به استقلال را در شرایط فعلی چگونه ارزیابی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی