نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
بارسا تهدید کرد؛ سال بعد در کار نخواهد بود! یا الان یا هیچ‌وقت...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نیکو ویلیامز ترجیح داده که یک فصل دیگر در اتلتیک بیلبائو بماند و بارسلونا به او هشدار داده که فصل بعدی برای خرید او اقدام نخواهد کرد و الان باید انتقال به بارسا را تکمیل کند.

بارسلونا می‌داند که نیکو ویلیامز، وینگر باشگاه اتلتیک بیلبائو، در مورد انتقال به کاتالونیا در این فصل تردید دارد و در تلاش است تا از هر راهی که می‌تواند برای متقاعد کردن او برای انتقال استفاده ‌کند. گمان می‌رود که این بازیکن ۲۲ ساله ترجیح می‌دهد یک سال دیگر در اتلتیک بماند.

مدیر ورزشی بارسلونا، دکو، تمام تلاش خود را می‌کند تا به ویلیامز بفهماند که الان بهترین زمان برای نقل مکان به بلوگرانا است. دکو توضیح داده که بارسا سال بعد برای جذب ویلیامز تلاش نخواهد کرد و او اکنون باید به باشگاه بیاید. این گزارش در کادنا سِر چاپ شده و همچنین توضیح داده شده که بارسا مذاکرات برای جذب دنی اولمو را از سر گرفته و در تلاش است تا لایپزیش را راضی به فروش او کند.

اعتقاد بر این است که ویلیامز به برادرش ایناکی ویلیامز قول داده که قبل از ترک اتلتیک حداقل یک فصل دیگر با او بازی کند. کار با ارنستو والورده باعث شده که ویلیامز از یک وینگر بااستعداد به یک مهاجم موثر در یک‌سوم پایانی جهش پیدا کند و او در این باشگاه می‌تواند به پیشرفت خود ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: بارسلونا از این ستاره دست نمی‌کشد!/ پیشنهاد جدید آبی‌اناری‌ها برای راضی کردن باشگاه آلمانی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی