محموله سنگین وزن استقلال و پرسپولیس در تهران فرود می‌آید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تجهیزات ویژه و سنگین وزن مربوط به استقلال و پرسپولیس تا چند ساعت دیگر وارد تهران می‌شود.

به گزارش خبرورزشی، فدراسیون فوتبال به طور ویژه از اواسط زمستان پارسال قضیه ورود تجهیزات کمک داور ویدیویی به  ایران برای استفاده در خلال لیگ بیست و چهارم حرفه‌ای، دیدارهای انتخابی جام جهانی و لیگ نخبگان آسیا را دنبال کرد و به نظر می‌رسد حالا به مراحل پایانی خود رسیده است. در همین خصوص اطلاعاتی دقیق و اختصاصی به دستمان رسید.

ورود محموله ۳ هزار کیلویی

قرار است در مرحله اول تجهیزات مربوط به ۳ دستگاه کمک داور ویدیویی وارد ایران شود و به احتمال بسیار زیاد علاوه بر ورزشگاه آزادی، استادیوم نقش جهان اصفهان و یادگار امام (ره) تبریز نیز به این تکنولوژی مجهز شوند. بخش اول از این محموله که وزن آن ۳۰۰۰ کیلو می‌شود، حوالی ساعت ۳ بامداد سه‌شنبه وارد ایران خواهد شد و پس از طی کردن تشریفات قانونی در اختیار مقامات ورزشی کشورمان قرار می‌گیرد. این تجهیزات در استادیوم تختی تهران با حضور نمایندگان سازمان صدا و سیما ارزیابی می‌شوند تا اگر همه چیز تایید شد، مابقی وسایل مرتبط با آنها نیز به تهران ارسال شود. به این ترتیب با مجهز شدن ورزشگاه آزادی، استقلال و پرسپولیس برای استفاده از سیستم VAR در دیدارهای خانگی خود در لیگ برتر و لیگ نخبگان آسیا مشکلی نخواهند داشت.

تجهیز سایر استادیوم‌ها

با تکمیل شدن محموله مذکور، کار ورود این تکنولوژی به ایران متوقف نخواهد شد چون قرار شده در نهایت ۷ ورزشگاه در فاز اول به کمک داور ویدیویی مجهز شوند. به احتمال زیاد فولاد آره نا اهواز، شهید سلیمانی سیرجان و فولادشهر اصفهان نیز از جمله ورزشگاههای دیگری هستند که به مرور زمان میزبان تکنولوژی VAR خواهند شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ارتش سرخ IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۸
    شرم کنید با اینچنین اخبارهایی. خیلی زشته. در سکوت کامل وی ای آر بیارید چون هرچی از این مورد گفته بشه باعث خجالت مردم در برابر جامعه میشه و بجای احساس قدرت و میهن دوستی احساس مخالفی به مردم دست میده.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی