نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
حمله مظفری‌زاده به مدیران پرسپولیس؛ سال قبل برای بیرانوند جشن بازگشت گرفتند اما الان پای هوادار مرحوم را وسط می‌کشند!/ از احساسات مردم سوء استفاده می‌کنند
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرپرست باشگاه تراکتور گفت: باشگاه پرسپولیس از احساسات هوادارانش سوء استفاده نکند و با آنها صادق باشد.

سعید مظفری‌زاده درمورد جلسه امروز کمیته وضعیت برای بررسی پرونده شکایت پرسپولیس از علیرضا بیرانوند و باشگاه تراکتور و صحبت‌های معاون حقوقی سرخ‌پوشان پس از پایان این جلسه، اظهار داشت: از برخی صحبت‌های دوستان تعجب می‌کنم. بازی با کلمات و فرافکنی‌ها کمکی به عزیزان نمی‌کند. خواسته پرسپولیس ایراد حقوقی داشت و مشخص نبود شکایت آنها علیه بیرانوند است یا تراکتور؟ از ما غرامت می‌خواهند یا از بیرانوند؟

وی افزود: وقتی هنوز خواسته معلوم نیست، ما هم نباید لایحه دفاعی می‌دادیم. با این وجود وکلای باشگاه تراکتور و وکیل بیرانوند در جلسه شرکت کرده و صحبت‌های دوستان را شنیدند. کمیته تعیین وضعیت هم پس از مشخص شدن خواسته پرسپولیس، به ما فرصت یک هفته‌ای داد تا لایحه دفاعی ارائه کنیم.

سرپرست باشگاه تراکتور عنوان کرد: با این وجود فرافکنی و بازی با کلمات مثل اینکه بگویند اگر تراکتور از بیرانوند استفاده کند، بازی‌هایش ۳ بر صفر می‌شود یا صحبت‌های قبلی‌شان مبنی بر اینکه صد در صد حکم به سود پرسپولیس صادر می‌شود، درست نیست. نمی‌دانم از کجا به آنها چنین قول‌هایی می‌دهند. در واقع خودشان را جای قاضی گذاشته و زودتر از محکمه حکم می‌دهند.

مظفری‌زاده اضافه کرد: به سلامت و قدرت تمام ارکان فدراسیون اعتماد داریم و مطمئن هستیم این فرافکنی‌ها و هجمه‌های وارد شده تاثیری در کار کمیته وضعیت برای برقراری عدالت ندارد.

وی عنوان کرد: علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی اکنون بازیکن تراکتور هستند و از دوستان در باشگاه پرسپولیس خواهش می‌کنیم از اظهارنظر درمورد آنها خودداری کرده و شرایط را به سمت ایجاد تنش بین ۲ باشگاه نبرند. قطعا از حق و حقوق بازیکنان خود دفاع می‌کنیم. اینکه دوستان ضعف‌ها و اشتباهات مدیریتی خود مثل قراردادن بند فسخ ۲ هفته مانده به پایان لیگ در قرارداد بیرانوند که نمی‌دانیم سهوی یا عمدی بوده است و درباره‌اش اظهارنظر نمی‌کنیم، وارد داستان کنند و پس از زیر سوال رفتن همه چیز، پای هوادار مرحوم خود را پس از یک سال وسط بکشند، درست نیست.

وی خاطرنشان کرد: یک سال اسمی از این هوادار نبردند. یادشان نبود آن هوادار فوت کرده زیرا پس از اینکه بازیکن به پرسپولیس برگشت با گل و شیرینی به استقبالش رفتند و جشن گرفتند. پس از یک سال بحث احساسی را مطرح می‌کنند تا با سوء استفاده از احساسات هواداران پرسپولیس، ضعف‌های خود را پوشش بدهند.

مظفری‌زاده ادامه داد: بهتر است با هواداران باشگاه بزرگ پرسپولیس با صداقت حرف زده و اگر اشتباه مدیریتی انجام شده جای فرافکنی، اشتباه خود را بپذیرند. باید صادقانه با هواداران در ارتباط باشند زیرا بازی رسانه‌ای کمکی به آنها نمی‌کند.

سرپرست باشگاه تراکتور در پاسخ به اظهارنظر مسئول حقوقی باشگاه پرسپولیس مبنی بر ۳ بر صفر بازنده شدن سرخ‌پوشان تبریزی در صورت استفاده از بیرانوند، توضیح داد: این هم در راستای فضاسازی و هجمه‌های رسانه‌ای است. روش‌های نخ‌نما شده که در گذشته هم استفاده کردند، کمکی به پرسپولیس نمی‌کند. به صلابت، استقلال و تحت تاثیر قرار نگرفتن تمامی ارکان فدراسیون ایمان داریم. نمی‌دانم دوستان از کجا قول گرفته‌اند که پیش از حکم دادگاه با قاطعیت خبر از صدور حکم به سود خود یا سه بر صفر شدن بازی می دهند.

وی افزود؛ این فضاسازی‌ها ‌نه تاثیری در روند عدالت دارد و نه می‌تواند ذهن هوادار را نسبت به کوتاهی مدیریتی‌شان عوض کند. الان در دنیایی نیستیم که با این حرف‌ها، حقیقت را پوشاند و کتمان کرد. ضمن اینکه چنین اظهارنظری نشان می‌دهد دوستان اطلاعی از قوانین فوتبالی ندارند.

بیشتر بخوانید: عکس| پاسخ طعنه‌آمیز بیرانوند به درویش با لبخند؛ یاد بگیریم کی ببازیم و کی ببریم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷۷
  • سیامک US ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۸
    چرا از همین الان ترسیدن این تراکتور با یک قهرمانی جام حذفی در کل دوران حیاتش
    • یاشاسین اردبیل IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۸
      البته قهرمانی حلال نه مثل بعضی از تیمها حرام
    • 6666 IR ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
      ما دوست داریم مدیران پرسپولیس با ما صادق نباشن. به تو چه؟؟!!! ما جام‌های قهرمانی را می‌خوایم چه با صداقت چه با عوامفریبی فرقی نمیکنه. تو چرا از حالا داری میسوزی؟؟؟
  • ع ق QA ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۸
    نه اینکه بیرانوند و شما با احساسات مردم بازی نکردید!؟
  • جلال IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۸
    آقای مظفری زاده شما که بخاطر پول تراکتور آنجای پس زیاد به خودت فشار نیار ....پول خرج کن
  • جلال IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۸
    آقای مظفری زاده شما که بخاطر پول تراکتور آنجای پس زیاد به خودت فشار نیار ....پول خرج کن
  • شهروز IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۸
    خداییش راست میگه . هر چی راجع به این پولوند بیشتر صحبت بشه ، فکر می‌کنه نویر یا کورتواست .
  • پرویز IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۸
    فقط محرومیت بیراوند وتراکتور خواسته هواداران
    • یاشاسین اردبیل IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
      زاررررت
  • محمد IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۸
    بنظرم باید با این اظهارات تمام بازی‌هایی که ایشون داوری کردن بازبینی بشه.
  • س IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۸
    جناب مظفری پارسال که گفت اشتباه کرده و سوء تفاهم بوده و هوادار هم حمایت کرد ولی امسال اوضاع فرق کرده تمام پولش را گرفته و باید تا انچه می شود تحت تعقیب قرار گیرد و ذات واقعی ایشان برای همه مشخص شود که برای پول با احساسات چند ده میلیون هوادرار ی که حقوق بیشتر آن در سال به 100میلیون نمی رسد بازی نکند
  • مجید US ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۸
    دمت گرم مظفری معلومه موقعی که قضاوت میکردی خیلی به تراکتورتعصب داشتی چون بهد قضاوت سریع پست بهت دادن ایول
  • ایرانی IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۸
    شما که نمیترسی پس بازیش بده از هفته اول ببینیم چجورب پیش می‌ره قضیه...
  • محمد IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۸
    تو داور هم که بودی انصاف نداشتی پول و عشق است مظفررر
  • حمید IR ۰۵:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    مسئولین تراختور مقصر هستند به این دلیل چرا با بازیکنی که تحت قرارداد یک تیم بوده قرارداد بسته اند
  • ر _ش IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    معلوم نیست اقای مظفری زاده خودت هم جنجالی ترینی نمیخواد از مادرومهربونتر باشی
  • داود IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    مظفری زاده تو دیگه حرف نزن از اون موقعی که رفتی تراکتورخوب خودتو بستی اگر تراکتور نبود الان گشنه بودی پرسپولیس با بیرانوند مال یک خانواده هستند دارن هر حرفی که می‌زنند پرسپولیسی هستند به تو ربطی ندارد داری دخالت میکنی خودتو انداختی وسط داری قد قد میکنی دخالت نکن
  • Pm IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    فصل کار خوبی کرد این فصل کار بدی کرد به همین سادگی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی