نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
سعید صادقی - پرسپولیس
منبع: فوتبال۳۶۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس علاقه‌ای به ادامه همکاری با وینگر ایرانی خود ندارد و قرمزها به‌دنبال گزینه خارجی هستند.

بعد از جدایی چندین بازیکن مانند علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، وحدت هنانوف و علی نعمتی از پرسپولیس، حالا نوبت به یک وینگر دیگر رسیده است.

وضعیت پیچیده صادقی در پرسپولیس

سعید صادقی در تیم‌های شهرخودرو و گل‌گهر شکوفا شد و توانست خود را به فوتبال ایران معرفی کند. در نقل‌وانتقالات لیگ بیست‌ودوم از او به عنوان شاه‌ماهی یاد می‌شد و صادقی هم پیشنهاد پرسپولیس را روی میز داشت و هم استقلال. درنهایت این وینگر خوش‌تکنیک که رکورددار ثبت پاس گل در یک فصل از رقابت‌های لیگ برتر است، تصمیم گرفت عضوی از سرخ‌پوشان پایتخت شود.

سعید صادقی در لیگ بیست‌وسوم اما از روزهای اوج خود فاصله گرفت و دیگر خبری از آن وینگر شاداب در زمین نبود. صادقی رفته‌رفته به نیمکت میخ شد و در انتهای فصل هم با یک مصدومیت عجیب، پرونده خود در لیگ بیست‌وسوم را بست. جالب آنکه در آغاز تمرینات پیش‌فصل پرسپولیس هم فعلاً سعید صادقی نتوانسته خود را مهره‌ای آماده نشان بدهد و در دیدار دوستانه روز گذشته هم غایب بود.

جدایی مشروط به مقصد فولاد؟

طبق شنیده‌ها این بازیکن از چند تیم‌ دیگر و به خصوص فولاد پیشنهاد همکاری دارد اما جدایی او در گروی یک شرط است. اگر پرسپولیس بتواند یک وینگر خارجی جذب کند، صادقی رفتنی خواهد بود اما در غیر این صورت، اولویت حفظ این بازیکن است. اکنون باید منتظر ماند و دید چه سرنوشتی در انتظار سعید صادقی خواهد بود و آیا او بار دیگر شاگرد گل‌محمدی می‌شود یا خیر.

اینجا ببینید: تصویری از مصدومیت دردناک امید عالیشاه

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • تعصب قرمز IR ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    خدائی سعید صادقی اگر کمی بخودش بیاد بهترین جایگزین بجای ترابیه، چرا یکخورده بهش انگیزه نمیدهید.
  • سلام سرخ IR ۰۲:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
    یکموقع آرزو میکردید صادقی بیاد ارتش سرخ، چرا انگیزاش را ازش گرفتید همین الان هم بهش اعتماد کنید بهترین هافبک نفوذی و با تکنیک ایرانه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی