نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
درگیری پیج‌های کمپی با صفحات هواداری باشگاه/ زیلیکیچ باکیفیت است یا بی‌کیفیت؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از اولین تمرین وینگر بوسنیایی استقلال اخبار ضد و نقیضی به گوش می‌رسد که به نوعی می‌تواند اثبات کننده درگیری بین مدیران با کادرفنی باشگاه باشد

به گزارش خبرورزشی، آلمدین زیلیکیچ زمانی با استقلال قرارداد امضا کرد که نکونام هنوز به عنوان سرمربی فصل بعد معرفی نشده بود. به گفته رسانه‌های نزدیک به سرمربی آبی‌ها، او به شرطی راضی به ثبت قرارداد این بازیکن شد که باشگاه 2 بازیکن خارجی مورد نظرش را جذب کند.

زیلیکیچ بعد از ثبت قرارداد با استقلال روز گذشته برای اولین بار در تمرین استقلال شرکت کرد و در این بین اخبار ضد و نقیضی در مورد اولین حضور او در تمرینات منتشر شده است.

در بین صفحاتی که به پیج‌های کمپی معروف هستند و از طریق نزدیکان نکونام تغذیه و اخبار تیم را پوشش می‌دهند، اینطور عنوان شده که زیلیکیچ بسیار ضعیف عمل کرده تا جایی که حتی یکی از بازیکنان جوان او را دریبل نمایشی زده است اما صفحات نزدیک به باشگاه می‌گویند او روز اول تمرینش بود و اصلا پا به توپ نشده است که بخواهد نمایش ضعیفی از خودش نشان بدهد.

به نظر می‌رسد انتشار چنین اخباری قبل از اینکه کیفیت فنی یا عدم توانایی او را نشان بدهد، به اختلاف بین نکونام با مدیران باشگاه برسر جذب دو بازیکن بوسنیایی برمی‌گردد و مشخص نیست آیا آنها تحت فشار شدید انتقادها می‌توانند توانایی شان را نشان بدهند یا نه.

درگیری پیج های کمپی با صفحات هواداری باشگاه / زیلیکیچ با کیفیت است یا بی کیفیت؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • محمد IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۸
    آدم نمیدونه حرف کی راسته نکونام خطیر شفر کریمی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی