نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
هشدار برای جواد نکونام؛ خطر پروژه «یامگای ۲» در کمین است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از مهمترین چالش ها در اردوهای خارج از کشور برای تیم‌هایی مثل استقلال برگزاری دیدارهای دوستانه است.

از جمله مهم‌ترین چالش ها در اردوی تدارکاتی تیم استقلال در ترکیه  رایزنی برای برگزاری بازی دوستانه است تا بازیکنان استقلال هرچه بیشتر در فضای مسابقه قرار بگیرند.

استقلالی‌ها خود را برای یک دوره بدنسازی سنگین آماده کرده‌اند تا زیر نظر مربی اسپانیایی بدنسازی سفت و سختی را تجربه کنند. سپس باید به فکر برگزاری دیدارهای دوستانه هم باشند تا در ترکیه تنه به تنه تیم‌های خارجی بزنند و ضمن به دست آوردن هماهنگی بیشتر برای حضور موفق در دور رفت لیگ برتر ، خود را آماده جام حذفی و لیگ نخبگان آسیا هم بکنند. 

 استقلال می‌داند که هرچه هماهنگی بین نفرات تازه وارد و قدیمی‌اش بیشتر باشد، این موضوع می‌تواند کمک کند تا در هفته‌های اول بیشترین امتیاز را بگیرد و از روز اول خودش را کاندیدای عنوان قهرمانی نشان دهد.

هشدار برای جواد نکونام؛ خطر پروژه «یامگای ۲» در کمین است

اما نکته مهمتر در این زمینه مراقبت از سلامتی بازیکنان استقلال است. اگر قرار باشد استقلال در فصل بدنسازی خود در ترکیه دچار مصدومیت‌های شدید و خفیف حتی ۲ یا ۳ هفته ای بشود، نمی‌تواند با قدرت به مسابقات لیگ برتر بیاید. اتفاقی که در تمرینات نیم فصل زمستانی برای یامگا رخ داد. نکونام باید به شاگردانش هشدار و تذکر بدهد که این روزها، روز جنگیدن نیست بلکه روز تمرین کردن است تا مبادا پروژه یامگای ۲ استارت نخورد.

از این گذشته یکی از مهمترین و حساس‌ترین اتفاقات در فصل بدنسازی لیگ برتر داشتن ریکاوری و ماساژ کامل برای بازیکنان است که خستگی و کوفتگی ناشی از فشار تمرینات روزانه - که بعضاً به سه نوبت در روز افزایش پیدا می‌کند - را از بین برده و وضعیت مطلوبی برای بدن آنها ایجاد کند تا فوتبالیست‌های تیم از مصدومیت‌های معمول در دوران بدنسازی دور بمانند. آسیب دیدگی‌هایی مانند گرفتگی عضله دوقلوی پا کشیدگی کشاله یا حتی پارگی کشاله و مواردی از این دست مثل همسترینگ. گرچه سابقه نشان داده در این اردوها برخی بازیکنان دچار پارگی مینیسک و یا رباط صلیبی زانو هم شده‌اند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • مسعود IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۸
    ای ذرت اگه نشه قهرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی