نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟
تلاش‌های بی نتیجه ستاره خارجی برای پرسپولیسی کردن همبازی قدیمی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره مراکشی پرسپولیس تلاش می‌کند تا یحیی عطیه‌الله پرسپولیسی شود.

به گزارش خبرورزشی، گزینه اصلی پرسپولیس و گاریدو برای جانشینی عبدالکریم حسن، یحیی عطیه الله ستاره مراکشی باشگاه سوچی روسیه بود. این بازیکن ملی پوش که مورد توجه الاهلی مصر هم قرار گرفته بود، دوست داشت راهی این تیم شود.

یحیی ترجیح می‌داد به جای بازی در ایران راهی مصر شود تا نزدیک به خانواده اش باشد. همین موضوع باعث شد تا پرسپولیسی‌ها نتوانند پاسخ مثبت را از ستاره مراکشی بگیرند. طی روزهای اخیر گاریدو، ایوب العملود مربی و همبازی سابق یحیی عطیه الله بارها با این بازیکن تماس گرفتند تا او را برای آمدن به ایران راضی کنند.

با وجود تلاش‌های این دو هنوز عطیه الله راضی نشده به پرسپولیس جواب مثبت دهد. هرچند شانس پرسپولیس برای به خدمت گرفتن این بازیکن کم شده ولی هنوز پرسپولیسی شدن یحیی منتفی نیست. پرسپولیسی‌ها می‌خواهند هرطور شده این بازیکن را به خدمت بگیرند ولی تا این لحظه موفق به انجام این کار نشدند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ارتش سرخ IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۷
    منتظر شنیدن خبرهای خوب درباره یحیی عطیه الله هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، در هفته اول لیگ نخبگان آسیا و در دو بازی مقابل الغرافه قطر و الاهلی عربستان، کدام تیم ایرانی بهتر نتیجه می‌گیرد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی