نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
جلالی: مشکل سربازی‌ام را کاملا قانونی حل کردم/ پرقدرت‌تر از فصل پیش شروع می‌کنم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ابوالفضل جلالی می‌گوید بدون شائبه و از راه قانونی مشکل سربازی خود را حل کرده است.

ابوالفضل جلالی یکی از بازیکنانی بود که در این فصل احتمال سرباز شدن و جدایی‌اش از استقلال وجود داشت اما حالا با حل مشکلش، یک فصل دیگر در استقلال ماندگار شد. او بعد از خروج از باشگاه استقلال در ابتدا گفت: خدا را شاکرم که مشکلم که کاملا حل شده و بدون هیچ شائبه‌ای است. کار من کاملا به صورت قانونی حل شده و جا دارد از مدیرعامل و هیئت مدیره استقلال تشکر کنم و همچنین سرمربی محترم آقای نکونام که سنگ تمام گذاشتند و مشکل من حل شد.

جلالی در خصوص اینکه نکونام به او گفته اول مشکلت را حل کن و بعد به تمرین بیا گفت: چیز خاصی نبود و تصمیم سرمربی تیم بود و باید مشکلم را حل می‌کردم. باید مشکلم را حل می‌کردم.

او خطاب به هواداران استقلال گفت: جا دارد از هواداران استقلال تشکر کنم که از من حمایت کردند و پیام و دلگرمی می‌دادند. ابوالفضل جلالی مدیون این هواداران بوده و هست و قول می‌دهم از امروز را تیم استارت می‌زنم و پر قدرت‌تر از سال گذشته استارت می‌زنم.

او در مورد ملوان نیز گفت: جا دارد تشکر کنم از باشگاه بزرگ ملوان و هوادارانش که پیام‌های دلگرم کننده ای دادند و امیدوارم موفق باشند.

جلالی در مورد استقلالی شدن رامین رضاییان گفت: جا دارد به آقای رامین رضاییان خوشامد بگویم. بازیکن ملی پوش و بزرگی است و عملکردش در سپاهان خیلی خوب بوده و از این بابت خیلی خوشحالم و امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشیم.

او همچنین در مورد جذب شدن یک دفاع چپ دیگر یعنی میلاد زکی‌پوز عنوان کرد: من قبل از این هم گفتم باشگاه می‌تواند با هرکسی که مدنظرش است مذاکره کند و من هم گفتم که استقبال می‌کنم. خیلی هم خوشحالم که آقا میلاد هم بچه هم‌شهری‌مان است و به او خوشامد می‌گویم. چه من تلاش کنم و چه میلاد تلاش کند، باعث می‌شود استقلال موفق باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • ساوالان IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۴
    شما از چه چیز ملوان تشکر می کنید. یک روز هم اونجا نبودید... چطوری مشکلت حل کردید.. به عمری یاد بده... یک ساله سرباز هست.. چرا بازیکنان استقلال براحتی معاف می شوند... اگر بروند هم دو روز کنار دریا بعد بیا. اوف بر این فوتبال....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی