نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
روحت را به این باشگاه دادی؛ برای همیشه در قلب مادریدی‌ها خواهی ماند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ناچو بعد از ۲۳ سال از رئال مادرید جدا شد و رئیس باشگاه و مربی تیم از او به خاطر فداکاری‌هایش قدردانی کردند.

ناچو فرناندس پیشنهاد تمدید قرارداد با رئال مادرید را نپذیرفت تا بعد از ۲۳ سال از این باشگاه جدا شود و با قراردادی دو ساله به القادسیه در عربستان سعودی بپیوندد. ناچوی گریان در مراسمی خصوصی با حضور هم‌تیمی‌هایش، بازیکنان سابق و فلورنتینو پرس از باشگاه خداحافظی کرد و گفت: «این زیباترین پایانی بود که می‌توانستم تصور کنم. به عنوان کاپیتان اینجا را ترک می‌کنم، با افتخار بالا بردن پانزدهمین جام قهرمانی اروپا. می‌روم چون می‌خواهم تجربه دیگری در حرفه‌ام داشته باشم و با چالش‌های جدیدی روبرو شوم. می‌خواهم به‌عنوان بازیکن جوانی که همه چیزش را صرف باشگاه کرد، از من یاد شود. تقریبا ۲۴ سال است که در بهترین باشگاه جهان بزرگ شده‌ام. رئال مادرید به من یاد داده که ببرم و ببازم، اما مهمتر از همه زندگی کنم. این باشگاه برای من همه چیز است. با دانستن اینکه تمام تلاشم را برای این باشگاه انجام دادم، از اینجا خداحافظی می‌کنم.»

ناچو که در ۱۰ سالگی به رئال مادرید پیوسته بود، رکورد ۲۶ قهرمانی از جمله ۶ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به نام خود ثبت کرد.

فلورنتینو پرس به ناچو نشان طلا و الماس داد و گفت: «ما به داشتن تو در این ۲۳ سال افتخار می‌کنیم. تو در ۱۰ سالگی به اینجا آمدی و در همه تیم‌های ما بازی کردی. می‌خواهم بدانی که به تو که یکی از افسانه‌ای‌ترین بازیکنان جوان رئال مادرید بودی افتخار می‌کنم، ازت تشکر می‌کنم زیرا روح خود را به این باشگاه دادی. می‌دانی که اینجا تا همیشه خانه‌ات خواهد بود.»

کارلو آنچلوتی نیز از تطبیق‌پذیری و عملکردهای ناچو در بازی‌های داخلی و اروپایی تعریف کرد.

کارلتو گفت: «خوش‌شانسی بزرگی برای یک سرمربی است که بازیکنی با این مشخصات داشته باشد؛ جدی، حرفه‌ای، متعصب به پیراهن. او هرروز و همیشه به تیم کمک کرد. خداحافظی آسان نیست، او تصمیم گرفت که برود و ما باید به تصمیمش احترام بگذاریم. ناچو برای همیشه در قلب رئال مادرید خواهد ماند.»

فصل داخلی القادسیه در تاریخ ۲ شهریور با بازی مقابل الفتح آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: چرا کاپیتان از رئال مادرید رفت؟

روحت را به این باشگاه دادی؛ برای همیشه در قلب مادریدی‌ها خواهی ماند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی