نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
پیگیری ادعای جالب مدیرعامل پرسپولیس؛ حرکت عجیب استقلالی‌ها بعد از شنیدن پاسخ منفی این لژیونر!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در برنامه فوتبال برتر ادعای جالبی را مطرح کرد.

به گزارش خبرورزشی، چند تیم لیگ برتری از جمله دو غول بزرگ پایتخت در این پنجره نقل و انتقالاتی پیگیر جذب علی قلی زاده وینگر تکنیکی تیم ملی و باشگاه لخ پوزنان لهستان شدند. قلی زاده که با تیمش قرارداد دارد، بدون گرفتن رضایتنامه امکان جدایی ندارد و باشگاه لخ پوزنان هم به راحتی و با مبلغ پایین راضی به از دست دادن ستاره تیم خود نیست.

۳ باشگاه پرسپولیس، استقلال و تراکتور خواهان جذب قلی زاده بودند و به صورت رسمی هم با باشگاه لخ پوزنان مذاکره کردند. در این بین خود قلی زاده به دلیل علاقه به پرسپولیس همان ابتدا پیشنهاد استقلال و نکونام را رد و اعلام کرد در صورت بازگشت به ایران، انتخاب اولش پرسپولیس خواهد بود.

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس دوشنبه شب در برنامه فوتبال برتر ادعایی عجیب و البته جالب توجه را مطرح کرد. مدیرعامل پرسپولیس مدعی شد یکی از تیم های ایرانی پیشنهادی یک و نیم میلیون دلاری برای جذب قلی زاده به باشگاه لخ پوزنان داده و حاضر شده برای جذب این بازیکن این مبلغ سنگین را پرداخت کند. پیگیری های ما در این خصوص نشان می دهد تیم مدنظر درویش استقلال بود.

استقلالی ها که از قلی زاده جواب منفی گرفته بودند، پیشنهاد سنگینی به باشگاه لهستانی ارائه کردند تا به نوعی در مسیر پرسپولیسی شدن قلی زاده سنگ اندازی کنند. آن ها که می دانستند قلی زاده حتی در صورت گرفتن رضایتنامه هم استقلالی نمی شود، با این کار سعی کردند این بازیکن را از پرسپولیس دور کنند و مانع از توافق پرسپولیس با باشگاه لهستانی شوند.

با توجه به مبلغ بالای درخواستی باشگاه لهستانی و همچنین مشکل سربازی قلی زاده، شانس بازگشت او به فوتبال ایران بسیار کم خواهد بود؛ مگر اینکه طی روزهای آینده اتفاقات جدیدی در این خصوص رخ دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳۶
  • احمدرضا IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۳
    بنده خداها حق دارند،چند سال هست حسرت قهرمانی می کشند،برای تضعیف پرسپولیس همه کار می کنند
    • علی حسینی IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۴
      وقتی ب لایک های این کامنت دقت میکنی قشنگ متوجه میشی پرسپولیس و استقلال چقدر طرفدار دارن 120 لایک 20 لایک😅🙌❤️
  • هوادار آبی IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۳
    باشه شما راست می گی🤣😅
  • بهرام IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۳
    کیسه ی بی شخصیت
  • میثم IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۳
    هر کی سر ازباشگاه پیروزی در میاره عاقبت باید سرمردم گرم کنه
  • Perspolis NL ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۳
    استقلالی‌ها بارها ثابت کردند حقیر و زبون هست و به جای مبارزه توی زمین به حاشیه روی میارن
    • کورش پاکمهر GB ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۷
      منظور آفساید بلیس دیگه؟
  • پرسپولیسی قشقایی IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۳
    آخه مگه شما بازیکن میگیرید ما دخالت میکنیم؟این بچه بازی هاتون واقعا برای ایران زشته،قلی زاده پرسپولیسیه و دوسداره بیاد پرسپولیس..چرا خودتونو مضحکه خارجی ها میکنید؟ترتر هم پرچم ژاپنو برد ورزشگاه،هرکاری بکنید نمیتونید باپرسپولیس بجنگید چون فرهنگ داره❤❤❤❤❤❤
  • سهیل IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۴
    شما بازیکن نمیخواید همون داورها رو بخرید کافیه جام رو به برنده های واقعی نمیدن... واسه همینه پیروزی هر جامی میگیره یه حرف وحدیثی پشت سرش هست مثلا جام آفساید ها
  • تاج IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۴
    حالا پیروزی شکایت میکنه
  • مهدی پرسپولیسی IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۴
    کاج، یه تیم کاملا معمولی و بی افتخار
  • یه بند خدا IR ۰۴:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۴
    وقتیکه که ما پرسپولیسی‌ها خیلی وقت پیش پی غیر ایرانی بودن بضعی از حرکتهای کیسه شدیم و گفتیم باورش نکردید آن از گزارش برای اهل کثیر به ای آف سی اینم از سنگ اندازی برای جذب قلی زاده دشمن هر چه دانا باشد زیرک خداوند از او بالاتر و داناتر است عوض اینکه بعوان یه رقیب احترام می گذاشتی برای قلی زاده و تیم پرسپولیس و ایران چرا که شما و هم ما در لیگ نخبگان هستیم تراکتور و سپاهان همینطور شده بود به خاطر تقویت بازیا نخبگان سنگ اندازی نمی کردید ولی افسوس بویی از غیرت و مردانگی عرق ملی نبردید فردا احتمالا پرچم لهستان با خودتون بیارید استادیوم منظورم در بازیا لیگ نخبگان هستش کاری کیسه می کنه حتی در جهان فوتبال قفله انشاالله که که هم شما و هم تراکتور کمر راست نمی کنید در لیگ داخلی ولی برای بازیا لیگ نخبگان به خاطر اسم ایران برای شما آرزو موفقیت می کنم زنده باد ایران و ایرانی پرسپولیس و هوادارانش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی