نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
مسیر سینوسی خامس؛ از قطر و برزیل تا بازگشت به اروپا!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خامس رودریگس تصمیم به فسخ قراردادش با سائوپائولو گرفته تا یک بار دیگر در اروپا و در بهترین باشگاه‌های جهان بازی کند.

خامس رودریگس با بازی‌های برجسته در کوپا آمریکا نشان داد که هنوز توانایی بالایی دارد و تیم ملی کلمبیا را برای کسب مقام دوم در مسابقات قاره‌ای هدایت کرد. رودریگس همچنین با شش پاس گل رکورد جدیدی در کوپا آمریکا به نام خود ثبت کرد و جایزه بهترین بازیکن مسابقات را نیز از آن خود کرد.

به گفته روزنامه‌نگار آلمانی گارسیا گرووا، رودریگس پس از درخشش با کلمبیا تصمیم گرفت قراردادش با سائوپائولو را فسخ کند و شانس خود را در اروپا امتحان کند. عملکردهای اخیر او ثابت کرده که هنوز قادر به بازی در بالاترین سطح رقابت‌هاست و این احتمال وجود دارد که چندین باشگاه اروپایی علاقه‌مند به جذب او باشند. فابریتزیو رومانو، کارشناس نقل و انتقالات اضافه می‌کند که رودریگس دوست دارد به اروپا برگردد.

چند ماه پیش رودریگس به احتمال بازگشت به باشگاه سابقش اورتون اشاره کرده بود و به پست هواداران اورتون در رسانه‌های اجتماعی پاسخ داد. در این پست نوشته شده بود «به خانه بیا»، که رودریگس پاسخ داد «برای آخرین رقص؟»

دوران حرفه‌ای رودریگس پر از دستاوردهای قابل توجه بوده است. او برای برخی از بزرگترین باشگاه‌های اروپا از جمله رئال مادرید، بایرن مونیخ و اورتون بازی کرده و نگرش، خلاقیت و توانایی گلزنی‌اش مثال‌زدنی بوده و همواره بازیکنی کلیدی برای باشگاه و کشور بوده است. بازگشت به اروپا به او این فرصت را می‌دهد تا یک بار دیگر در فوتبال سطح اول رقابت کند.

بیشتر بخوانید: بهترین بازیکن کوپا آمریکا ۲۰۲۴ معرفی شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • علی IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۲
    کاشکی برگرده خیلی زود از اروپا رفت🥲

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی