نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
خبرورزشی‌گردی| آتیلا حجازی: دشمنان قسم‌خورده در استقلال هستند/ من از تهدید ۴ تا بوقچی نمی‌ترسم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پسر اسطوره فقید استقلال در مقطعی دلایل خود برای رد کردن پیشنهاد حضور در کادر فنی این تیم را برای خبرورزشی توضیح داد.

پرویز مظلومی ابتدای تابستان سال ۹۴ به عنوان سرمربی جدید استقلال برگزیده شد و برای دومین بار این سمت را احراز کرد اما برخلاف مرتبه اول، این بار آتیلا حجازی حاضر نشد تحت عنوان دستیار کنار او بنشیند.

آتیلا اول مرداد سال ۹۴ در این رابطه به خبرورزشی توضیحات جالبی داد و گفت: من پسر ناصر حجازی هستم و از تهدید ۴ تا بوقچی نمی‌ترسم. اگر بخواهم، می‌توانم ۵ برابر این آدم‌ها و بوقچی‌ها را همراه خودم این طرف و آن طرف ببرم (آن زمان شایعه شده بود که وقتی آتیلا برای مذاکره با پرویز مظلومی به سمت باشگاه استقلال می‌رفت، تعدادی از بوقچی‌های استقلال جلوی او را گرفته و تهدیدش کرده بودند). واقعیت امر این بود که آقای مظلومی به من لطف داشته و دارد. به خود ایشان هم گفتم دلایلی دارم که شرایط را برای همکاری مناسب نمی‌بینم. اصلا در مورد این‌که دستیار اول، دوم یا سوم باشم هم بحث نشد. عده‌ای نیز در مورد من مدعی شده بودند مظلومی برای همراه کردن سکوها می خواهد پسر حجازی را به استقلال ببرد!

آتیلا ادامه داد: من ۴ سال است که دارم با پرویز مظلومی زندگی می‌کنم و اگر امروز سکوت کردم، به این خاطر است که نمی‌خواهم با حرف‌هایم برای استقلال حاشیه درست کنم. رک بگویم: جو باشگاه استقلال را خیلی صاف و صادقانه ندیدم. آدم‌هایی داخل باشگاه هستند که خواهان موفقیت مظلومی نیستند! دشمنان قسم‌خورده مظلومی و حجازی در باشگاه استقلال حضور دارند. متاسفانه بوقچی و بوقچی بازی حرف اول و آخر را می‌زند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ع ق QA ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
    واقعا من این پسر اسطوره را نمی فهمم وقتی طرف پشتوانه و شخصیت پستی را دارد باید باشد ندارد خوب برود جایی دیگر کار کند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی