شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۹
۷ |
۲
سیامک نعمتی در انتظار پیشنهاد پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سیامک نعمتی در انتظار پیشنهادی تازه از سوی باشگاه پرسپولیس است.

به گزارش خبرورزشی، سیامک نعمتی یکی از بازیکنان جدا شده پرسپولیس در فصل گذشته بود که راهی تراکتور شد. نعمتی که در لیگ ۲۲ در نیم فصل در لیست مازاد یحیی قرار گرفت، باز به مجموعه سرخ ها بازگشت و در معدود بازی هایی که به میدان رفت هم موفق ظاهر شد اما در نهایت باز هم برای لیگ ۲۳ در لیست مازاد یحیی گل محمدی قرار گرفت تا مجبور به جدایی از پرسپولیس شود و از آن جایی که تراکتور با مدیریت زنوزی همواره یکی از تیم های خواهان بازیکنان پرسپولیس در هر شرایطی است، برای جذب نعمتی اقدام کرده و نعمتی در لیگ ۲۳ پیراهن سرخ تراکتور را به تن کرد و پس از یک سال هم از این تیم تبریزی جدا شد.

نعمتی که در لیگ برتر با تیم های پیکان، پرسپولیس و تراکتور موفق به گلزنی شده اگرچه چند پیشنهاد لیگ برتری دریافت کرده اما همچنان در انتظار دریافت پیشنهادی از سوی باشگاه پرسپولیس است. نعمتی که در زمان جدایی از پرسپولیس تاکید داشت دلایل جدایی اش از سوی گل محمدی فنی نبوده در تراکتور هم نتوانست خودی نشان دهد و معمولا به عنوان یک مدافع راست به عنوان ذخیره مهدی شیری راهی میدان می شد. همین موضوع باعث شده تا مسئولان باشگاه پرسپولیس برای جذب این بازیکن تردیدهایی داشته باشند؛ هر چند که این بازیکن در پرسپولیس عملکرد خوبی داشته و امیدوار است یک بار دیگر مورد توجه پرسپولیسی ها قرار بگیرد.

باید منتظر بود و دید از آن جایی که پرسپولیس دانیال اسماعیلی فر و وحدت هنانوف را در دفاع راست از دست داده، با توجه به جذب مدافع راست مراکشی به عنوان جانشین اسماعیلی فر، به جذب اسماعیلی فر به عنوان جانشین هنانوف نیز تمایلی خواهد داشت یا نه. اگرچه نباید فراموش کرد که لیست پرسپولیس هم محدود است و نمی تواند بیش از ۲۰ بازیکن در لیست خود جای دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • امیر IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    عمر مفید فوتبالی اش تمام شده. به فکر جذب بازیکنان شاخص باشند
    • کیسه تاسیس ۱۳۵۸ IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      درویش عملکرد خوبی تا اینجا نداشته، و دنبال جذب بازیکنان معمولیه، سیامک به شدت افت کرده
    • کیسه تاسیس ۱۳۵۸ IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      درویش عملکرد خوبی تا اینجا نداشته، و دنبال جذب بازیکنان معمولیه، سیامک به شدت افت کرده
  • امیر IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    اگر بازیکن خوبی بود تراکتور نگهش می داشت.
  • ارتش سرخ IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    سیامک نعمتی عزیز ماست ولی خب نظر من روی مجید عیدی هست که با تیم گل گوهر قرارداد بسته، مذاکره کنن اگر راهی پیدا شد برای جذبش، اقدام کنن. نشد باز نظر سرمربی نسبت به همه ارجعیت داره.
  • حاج ترنسفر IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    سیامک نعمتی بیشتر به درد تیم های میانه جدولی می خوره مثل آلومینیوم اراک ملوان شمس آذر و... پیرهن پرسپولیس براش گشاده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی