تیم ملی انگلیس مهم نیست؛ باشگاهم را ول نمی‌کنم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی نیوکاسل تعهد بسیار زیادی به باشگاه دارد و امیدوار است که ساختار جدید باشگاه نتیجه خوبی داشته باشد و به مربیگری انگلیس فکر نمی‌کند.

تیم ملی انگلیس با شکست از اسپانیا در فینال یورو ۲۰۲۴ دستش از جام کوتاه ماند و گرت ساوتگیت، سرمربی این تیم، با وجود رساندن سه‌شیرها به دو فینال پشت سر هم یورو از سِمت خود کناره‌گیری کرد. نام‌های زیادی برای جانشینی او مطرح شدند اما ادی هاو، سرمربی فعلی نیوکاسل، محبوب‌ترین فرد برای جایگزینی او بوده است.

هاو در گفتگو با اسکای اسپورت از پایگاه تمرینی آدیداس نیوکاسل در آلمان، در پاسخ به گمانه‌زنی‌ها گفت که تنها بر روی شغل فعلی خود متمرکز و امیدوار است که تغییرات تابستانی در نیوکاسل با رفتن دن اشورث، مدیر ورزشی و کناره‌گیری اعضای هیات مدیره آماندا استیولی و مهرداد قدوسی، برای همه مفید باشد.

هاو گفت: «این اتفاق بسیار عجیبی برای من است چون اصلا از این شایعات خبر ندارم. خوشبختانه الان در آلمان هستم و از طریق تلفن و صحبت با بعضی از افراد از این شایعات باخبر شدم. تعهد بسیار زیادی به نیوکاسل دارم و از زمانی که در این باشگاه بوده‌ام به همین شکل بوده است. این شرایط برای من فراهم است که بتوانم به بهترین شکل ممکن کار کنم و احساس می‌کنم که آنها از من حمایت می‌کنند و تا زمانی که این احساس را داشته باشم هیچ چیز تغییر نخواهد کرد.»

او در پاسخ به این سوال که آیا در نیوکاسل از او حمایت می‌شود، گفت: «تغییرات زیادی در حال انجام است و به یک دوره زمانی نیاز داریم تا همه تغییرات جواب بدهند و مرزها تعیین شوند. موضوع نفع نیوکاسل است، نه نفع من، زیرا باشگاه مهمترین چیز است. انگلیس به هیچ وجه مهم نیست. همه چیز در حال حاضر معطوف به باشگاه نیوکاسل است. من به این که سرمربی‌ این تیم هستم افتخار می‌کنم. هر ثانیه از مربیگری در این باشگاه را از زمان حضور در این تیم دوست داشته‌ام. مشتاقانه امیدوار هستم که موفقیتی طولانی مدت در این باشگاه به دست آورم.»

او در ادامه توضیح داد: «من میهن پرست هستم، کشورم را دوست دارم. من می‌خواهم انگلیس برنده و موفق باشد و در تابستان امسال امیدوار بودم گرت بتواند قهرمان یورو شود. نامزد شدن من برای این سِمت اتفاقی مثبت است و نشان می‌دهد که در باشگاهم خوب کار کرده‌ام. اما اولویت من نیوکاسل یونایتد است.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی