نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
اتفاق باورنکردنی بعد از کوپا آمریکا/ شکایت هواداران بلیت‌به‌دست پس از هرج‌ومرج فینال!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فینال کوپا آمریکا دردسر زیادی برای مسئولان برگزاری مسابقات ایجاد کرده و هواداران شاکی خواهان غرامت ۱۰۰ هزار دلاری از هیئت حاکمه فوتبال آمریکای جنوبی هستند.

در پی هرج و مرج پیرامون فینال کوپا آمریکا در روز دوشنبه، شکایت‌های متعددی از سوی هواداران علیه هیئت حاکمه فوتبال آمریکای جنوبی (کنمبول) و مسئولان ورزشگاه هاردراک مطرح شده است. شاکیان که خواهان غرامت ۱۰۰ هزار دلاری هستند، ادعا می‌کنند که بلیت بازی فینال را خریداری کرده بودند اما ناتوانی مسئولان در کنترل جمعیت مانع از ورود آنها به ورزشگاه شد.

فینال روز دوشنبه بین آرژانتین و کلمبیا با ۸۲ دقیقه تاخیر شروع شد، زیرا هوادارانی که بلیت نداشتند سعی می‌کردند به زور وارد گیت شوند. پرسنل ورزشگاه با قفل کردن گیت‌ها سعی در کنترل شرایط داشتند اما زمانی که شرایط خطرناکی ایجاد شد و برخی از هواداران در معرض خطر له شدن قرار گرفتند، دروازه‌ها دوباره باز شدند و به برخی از هواداران (بدون توجه به اینکه بلیت دارند یا نه) اجازه داده شد که وارد ورزشگاه شوند. با تکمیل ظرفیت ورزشگاه، گیت‌ها دوباره بسته شد و از ورود برخی از هواداران بلیت‌دار جلوگیری شد.

پلیس میامی اعلام کرد که ۲۷ نفر دستگیر و ۵۵ نفر بیرون رانده شدند، در حالی که سازمان آتش‌نشانی میامی نیز به ESPN گفت که به ۱۲۰ حادثه در ورزشگاه که عمدتا مربوط به مسائل درمانی و مصدومیت‌ها بوده رسیدگی شد.

کنمبول روز جمعه در بیانیه‌ای اعلام کرد که هوادارانی که بلیت دارند می‌توانند بازپرداخت دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی