زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس در تابستان سال ۱۳۸۳ یک سرمربی به خدمت گرفت که هرگز رابطه‌اش با علی پروین گرم نبود!

راینر زوبل فوتبالیست مطرح آلمانی در تابستان سال ۱۳۸۳ هدایت پرسپولیس را بر عهده گرفت و در لیگ چهارم سرمربی این تیم بود اما اصلا ارتباط خوبی با علی پروین نداشت و کار طرفین به مصاحبه علیه یکدیگر نیز کشیده شد.

زوبل در ۳۰ تیر سال ۹۰ و در واقع ۶ سال پس از این‌که از ایران رفته بود، طی مصاحبه اختصاصی با خبرورزشی با اشاره به حضور میشائیل هنکه مربی اسبق بایرن مونیخ در کادر فنی استقلال به همکارمان گفت: من چند هفته قبل هنکه را دیدم و با او همکلام شدم. میشائیل در مورد ایران از من سوال کرد و از شرایط زندگی در کشورتان از من پرسید اما نگفت که می‌خواهد به استقلال برود. البته این روزها صحبت از حضور زومدیک، دیگر هموطن من تحت عنوان مربی دروازه‌بانان در پرسپولیس مطرح است. او نیز مربی خوبی محسوب می‌شود اما نمی‌دانم که هنکه و زومدیک در استقلال و پرسپولیس موفق خواهند شد یا خیر چون برای موفقیت یک مربی باید چند فاکتور کنار همدیگر قرار بگیرند و صرفا توانایی فردی کافی نیست.

راینر زوبل در ادامه این گفت‌وگو به سرمربی شدن حمید استیلی در پرسپولیس هم واکنش نشان داد و گفت: استیلی دستیار من بود و خیلی دوست داشت سرمربی شود. او چنین خواسته‌ای داشت و به خواسته‌اش هم رسید. البته این اصلا چیز بدی نیست. ما یک فصل با هم کار کردیم، همان فصلی که آقای پروین هم در پرسپولیس بود. من خیلی دوست داشتم رابطه خوبی میان من و پروین برقرار باشد اما علی پروین هیچ‌وقت نمی‌خواست رابطه‌اش با من خوب باشد و به همین خاطر در پایان فصل مجبور شدم علی‌رغم میل باطنی از پرسپولیس بروم. شاید هم آن موقع سوءتفاهماتی بین من و او به وجود آمد که اجازه نداد ما دو نفر (زوبل و پروین) با هم همکاری داشته باشیم.

خبرورزشی‌گردی| پروین هیچ‌وقت نمی‌خواست رابطه‌اش با من خوب باشد!/ استیلی همیشه دوست داشت سرمربی پرسپولیس شود

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • محمد IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    عشق فقدر یک کلام اس اس وسلام
  • ‌‌. IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    بدترین سرمربی همین زوبل بودباورکنیدازکوه بابزهابوداومدسریع هم فهمیدیم نسخشوپیچیدیم
    • تیفوس IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
      اخلاق نداره که از خودش بالاترو اصلا قبول نداره بی منطق و پر ادعا
  • اسی هستم IR ۰۳:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۲
    پروین سلطانه ،،شاید هم راس میگه اینجام یه پروین هس رابطه اش باهیچکی خوب نیست ،میش میاد خب
  • ab IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۲
    پروین سلطان سرخ
  • سید مرتضی علم الهدی IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۲
    زوبل مربی خوبی بود ولی خب پروین او را تحویل نمیگرفت.پروین خیلی برای پرسپولیس زحمت کشیده ولی خب نمیتوانست کسی را بالاتر از خودش ببینه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی