نظرسنجی

بهترین بازیکن هفته سوم لیگ برتر را شما انتخاب کنید...
پنجشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
۲ |
۰
ملاقات سرمربی عزل شده استقلال با آقای ستاره در دبی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احتمالاً سرمربی اسبق استقلال یکی از شاگردان خود را به زودی در امارات ملاقات خواهد کرد.

به گزارش خبرورزشی، وینفرد شفر سرمربی آلمانی اسبق استقلال که با این تیم در بهار سال ۱۳۹۷ به مقام قهرمانی رقابت‌های جام حذفی رسید و البته بهار سال ۹۸ پس از شکست مقابل پدیده از سمت سرمربیگری استقلال عزل شد، اگرچه هنوز به صورت رسمی حرفی از بازنشستگی نزده ولی چند سالی است که مربیگری نمی‌کند و بیشتر وقت خود را صرف تماشای رقابت‌های فوتبال و البته تحلیل این پیکارها در قالب مفسر تلویزیونی می‌ کند.

شفر به واسطه مربیگری در خاورمیانه، در دبی زندگی کرده و ظاهرا آنجا یک واحد آپارتمان هم دارد. اینطور که مطلع شدیم اخیراً یکی از شبکه‌های اماراتی به سرمربی اسبق استقلال پیشنهاد داده تا تحت عنوان مفسر جهت تحلیل رقابت‌های اروپایی، لیگ نخبگان آسیا و لیگ حرفه‌ای امارات با آنها همکاری کند. اگر این قرارداد منعقد شود، شفر اواخر شهریور  امسال به امارات سفر خواهد کرد و هنگام تفسیر یا تماشای لیگ امارات، مجال ملاقات با مهدی قایدی شاگرد اسبق خود در استقلال را که در تیم اتحاد کلبا توپ می‌زند را هم پیدا خواهد کرد. البته دوران همکاری شفر و قایدی با یکدیگر در استقلال چندان موفقیت آمیز نبود چون مهدی بخش مهمی از آن را به واسطه مصدومیت از دست داد و در مابقی دوره مذکور هم معمولاً جزو نفرات ترکیب ثابت قرار نمی‌گرفت.

وینفرد شفر ۷۴ ساله سابقه سرمربیگری در الاهلی، العین و بنی یاس امارات را دارد. او همچنین طی ۱۵ سال گذشته تحت عنوان مفسر با تلویزیون سوئیس، تلویزیون اینترنتی فیفا و یکی از شبکه‌های قطری همکاری داشته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آقا معلم IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
    تنها مربی که ۳ بازی پشت سر هم تو لیگ قهرمان تونست الهلال را ببره ، وینفرد شفر با تیم جادویی استقلال بود
  • کامران زارعی IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    یکی از بهترین مربیان خارجی که به ایران اومد و می رفت که ستاره سوم رو برای استقلال ایران بدست بیاره، که به یکباره تیام، چپاروف،سیدمجتبی حسینی، الهیارصیادمنش رو از استقلال گرفتن، هواداران بازی برگشت با ذوب‌آهن که ۳بریک بردیم رو هیچ هواداری فراموش نمیکنه، خدایا چرا با استقلال ایران دشمنشونی شون تموم نمیشه هی.....خدایا ازت شاکرام یک هوادار استقلالی هستم، شکرت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین بازیکن هفته سوم لیگ برتر را شما انتخاب کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی