یا پول بدهید یا در دادگاه شما را می‌بینیم!/ خط و نشان مادر امباپه برای پاریسی‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پاری‌سن‌ژرمن هنوز مبلغ قابل توجهی به کیلیان امباپه بدهکار است و مادر این ستاره عنوان کرد که در صورت لزوم کار به دادگاه کشیده می‌شود.

رئال مادرید روز سه‌شنبه از کیلیان امباپه رونمایی کرد و این مراسم از نظر اهمیت و شکوه تنها با مراسم معارفه ۱۵ سال پیش کریستیانو رونالدو قابل مقایسه است. امباپه به تعطیلات رفته تا برای فصل جدیدش با رئال مادرید آماده شود اما هنوز کارهای ناتمامی در پاریس دارد.

یکی از شخصیت‌های اصلی روز معارفه، مادر و ایجنت او فائزه لاماری بود که با دیدن پسرش روی صحنه اشک می‌ریخت. لاماری در صحبت با نشریه لاپاریزین گفت که عظمت و شکوه باشگاه او را شوکه کرده است. «این بزرگترین باشگاه جهان است. روز سه‌شنبه تفاوت را احساس کردم، مثلاً با پاری‌سن‌ژرمن. پارک دوپرنس فوق‌العاده است اما وقتی به رئال مادرید می‌رسید وزن باشگاه را احساس می‌کنید. این باشگاه تاریخ بزرگی دارد.»

امباپه همچنان بخشی از دستمزد و پاداشش را از پاری‌سن‌ژرمن طلبکار است و برخی گزارش‌ها ادعا می‌کنند که این مبلغ به ۱۰۰ میلیون یورو می‌رسد. لاماری در این مورد عنوان کرد: «اکنون همه چیز در دست نمایندگان کیلیان است. اما من اطمینان دارم که پاری‌سن‌ژرمن به سرعت مساله را حل خواهد کرد. به تازگی نامه‌ای از آنها دریافت کردیم و در این مورد تصمیم‌گیری خواهد شد. امیدوارم اینطور مسائل تجربیات‌مان در آن باشگاه را خراب نکند. می‌خواهم چیزهای مثبت پاری‌سن‌ژرمن را در یاد داشته باشم.»

او همچنین خاطرنشان کرد که وکیل امباپه، دلفین ورهیدن، در صورت لزوم موضوع را به دادگاه خواهد برد. «اگر چاره دیگری نداشته باشیم، بله، البته. الان واقعا امیدوارم به قراردادی که دو سال پیش امضا کردیم احترام گذاشته شود.»

بیشتر بخوانید: مراسم معارفه کیلیان امباپه به‌عنوان ستاره جدید رئال‌مادرید/ از حضور زیدان تا اشک‌های مادر؛ آغاز دوران تاریخی KM9 +تصاویر

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی