نظرسنجی

سیستم کمک داور ویدیویی (وی ای آر) طی دو هفته نخست لیگ برتر چه نقشی در این رقابتها داشته است؟
چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۰
۳ |
۲
این بازیکن به پرسپولیس برنمی‌گردد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع چپ قطری تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد.

به گزارش خبرورزشی، بعد از مخالفت باشگاه پرسپولیس با پیشنهاد دو باشگاه قطری برای به خدمت گرفتن عبدالکریم حسن، مدیران این باشگاه برای مدافع خود بلیت برگشت به ایران تهیه کردند تا هرچه زودتر در تمرینات شرکت کند اما حسن علی‌رغم این موضوع به ایران بازنگشته و پیغام داده که خواستار جدایی از پرسپولیس است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد، باشگاه پرسپولیس به دو باشگاه العربی قطر و الکوره قطر اعلام کرده در قبال یک میلیون و ۵۰۰ هزار دلار حاضر است رضایت نامه این بازیکن را صادر کند. با این شرایط باید دید در نهایت آیا پرسپولیس این بازیکن را با مبلغ قابل توجهی به فروش خواهد رساند یا حسن بالاخره به تمرینات پرسپولیس بازخواهد گشت.

بیشتر بخوانید: تراکتور ۳۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ برای هایجک کردن گزینه پرسپولیس می‌دهد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • کیان IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
    این جماعت کیسه حکومتی بازیکنان خوب خارحی‌ پرسپولیس مثل لوکادیا و عبدالکریم را دارند فراری میدهند !!! مدیران پرسپولیس باید هوشیار باشند!!!!
  • ارتش سرخ IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
    مگه دست خودشه که برنگرده؟ پرسپولیس در اولین اقدام هشدار بده بهش؛ طرف خریدار احترام زیادی از ما ایرانی ها دیده و سو استفاده میکنه. ۱. متاسفم بابت پیشنهاد اولشون با ۳۰۰ تا. ۲. پیشنهادش بدین به چندتا تیم مناسب عرب زبون. ۳. زمان رو وارد انجام این پروسه کنید و بابت تاخیر در خرید بعد از مدتی، روزانه مثلا ۷۵ هزار دلار به قیمت اعلام شده پرسپولیس اضاف بشه. ۴. یحیی عطیه الله فوق العادست ۵. خسته نباشید و خدا قوت خدمت آقای درویش. ۶. فرشاد جایگزین ترابی من قبولش ندارم. ۷. مهره گمشده پرسپولیس احمد نورالهی و قلی زاده هست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

سیستم کمک داور ویدیویی (وی ای آر) طی دو هفته نخست لیگ برتر چه نقشی در این رقابتها داشته است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی