استارت استقلال برای بازگرداندن یک ستاره/ آبی‌ها امیدوار به بازگشت علی کریمی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ظاهرا استقلالی‌ها به دنبال بازگرداندن یک ستاره دیگر به تیم شان هستند.

به گزارش خبرورزشی، بعد از جذب رامین رضاییان حالا استقلالی‌ها به دنبال جذب یک ستاره دیگر هستند و آنطور که در رسانه‌ها منتشر شده است این باشگاه در تلاش است علی کریمی را جذب کند.

علی کریمی بعد از جدایی از استقلال در قطر و ترکیه کارش را دنبال کرده است اما آبی‌ها برای حضور قدرتمند در لیگ نخبگان آسیا امیدوار به جذب او هستند.

علی کریمی هم اکنون عضو باشگاه کایسری اسپور است و باید دید آیا استقلالی‌ها می‌توانند رضایت این بازیکن را از این باشگاه ترکیه دریافت کنند یا نه.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • والله خجالت داره ... IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
    آقا این چه کاریه ؟! واقعا چرا نکونام دنبال بازیکنان سن و سال دار و خارج از رده س ؟ اگر اینها انتخاب نکونام باشه یعنی اینکه ایشان اصلا برنامه بلند مدت و حتی میان مدت هم برای استقلال نداره و فقط به امروز این تیم نگاه میکنه و بقول معروف حتی جلوتر از دماغش رو نمی بیند و فقط میخواد یه کارنامه یک فصلی موفق رو داشته باشه و اصلا آینده استقلال ، ریشه استقلال ، هواداران استقلال رو درک نمی کنه و فقط میخواد کارنامه امسالش بیست باشه فردا هرچه شد بشود ! من نمیگم رامین رضائیان خوب نیست اما در مقایسه با حردانی ۲۶ ساله رامین ۳۴ ساله رو جذب کرده و او را رد کرده ! دربدر دنبال فرشاد احمدزاده ۳۲ ساله س و الان دنبال کریمی ۳۱ ساله با درد کمر دائمی !! آقای نکونام استقلال تیم روی آب نیست برادر این تیم ریشه درخاک داره با اینکارها فقط خودت رو ازبین میبری و آخرفصل هم نه تو چیزی میبری نه استقلال، اگر به امثال تورانیان و امیر علی صادقی میدان بیشتری میدادی الان دوتا بازیکن تاپ و ستاره جوان داشتیم ،تو در مقایسه با فرهاد مجیدی در بحث جذب بازیکن نشان دادی تجربه لازم رو نداری خواهشا از مشاوران با تجربه تراستفاده کن
    • diako IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
      امیرعلی صادقی چه در زمان مجیدی و چه ساپینتو و چه نکونام میدان بهش داده نشد ، پس نمیشه بگی هر سه مربی مشکل دارن ، قطعا ایشون در حد استقلال نیست
    • پاسخ به پاسخ ! IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
      سرمربی باید برای بازیکن وقت بذاره و بهش فکر کنه ساپینتو هم به ابوالفضل جلالی جوان بازی نمی داد و جعفر سلمانی دائم الفیکس چپ تیم بود اما همین جلالی در زمان همین نکونام که به بازی گرفته شد کولاک کرد و سلمانی رفت روی نیمکت ،منظورم اینه که به سلایق مربیان همیشه اعتراض وارد است !
  • به رنگ گوجه IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
    چرا که نه
  • فاضل IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
    تاکسی برگشتی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی