نظرسنجی

سیستم کمک داور ویدیویی (وی ای آر) طی دو هفته نخست لیگ برتر چه نقشی در این رقابتها داشته است؟
استارت استقلال برای بازگرداندن یک ستاره/ آبی‌ها امیدوار به بازگشت علی کریمی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ظاهرا استقلالی‌ها به دنبال بازگرداندن یک ستاره دیگر به تیم شان هستند.

به گزارش خبرورزشی، بعد از جذب رامین رضاییان حالا استقلالی‌ها به دنبال جذب یک ستاره دیگر هستند و آنطور که در رسانه‌ها منتشر شده است این باشگاه در تلاش است علی کریمی را جذب کند.

علی کریمی بعد از جدایی از استقلال در قطر و ترکیه کارش را دنبال کرده است اما آبی‌ها برای حضور قدرتمند در لیگ نخبگان آسیا امیدوار به جذب او هستند.

علی کریمی هم اکنون عضو باشگاه کایسری اسپور است و باید دید آیا استقلالی‌ها می‌توانند رضایت این بازیکن را از این باشگاه ترکیه دریافت کنند یا نه.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • والله خجالت داره ... IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
    آقا این چه کاریه ؟! واقعا چرا نکونام دنبال بازیکنان سن و سال دار و خارج از رده س ؟ اگر اینها انتخاب نکونام باشه یعنی اینکه ایشان اصلا برنامه بلند مدت و حتی میان مدت هم برای استقلال نداره و فقط به امروز این تیم نگاه میکنه و بقول معروف حتی جلوتر از دماغش رو نمی بیند و فقط میخواد یه کارنامه یک فصلی موفق رو داشته باشه و اصلا آینده استقلال ، ریشه استقلال ، هواداران استقلال رو درک نمی کنه و فقط میخواد کارنامه امسالش بیست باشه فردا هرچه شد بشود ! من نمیگم رامین رضائیان خوب نیست اما در مقایسه با حردانی ۲۶ ساله رامین ۳۴ ساله رو جذب کرده و او را رد کرده ! دربدر دنبال فرشاد احمدزاده ۳۲ ساله س و الان دنبال کریمی ۳۱ ساله با درد کمر دائمی !! آقای نکونام استقلال تیم روی آب نیست برادر این تیم ریشه درخاک داره با اینکارها فقط خودت رو ازبین میبری و آخرفصل هم نه تو چیزی میبری نه استقلال، اگر به امثال تورانیان و امیر علی صادقی میدان بیشتری میدادی الان دوتا بازیکن تاپ و ستاره جوان داشتیم ،تو در مقایسه با فرهاد مجیدی در بحث جذب بازیکن نشان دادی تجربه لازم رو نداری خواهشا از مشاوران با تجربه تراستفاده کن
    • diako IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
      امیرعلی صادقی چه در زمان مجیدی و چه ساپینتو و چه نکونام میدان بهش داده نشد ، پس نمیشه بگی هر سه مربی مشکل دارن ، قطعا ایشون در حد استقلال نیست
    • پاسخ به پاسخ ! IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
      سرمربی باید برای بازیکن وقت بذاره و بهش فکر کنه ساپینتو هم به ابوالفضل جلالی جوان بازی نمی داد و جعفر سلمانی دائم الفیکس چپ تیم بود اما همین جلالی در زمان همین نکونام که به بازی گرفته شد کولاک کرد و سلمانی رفت روی نیمکت ،منظورم اینه که به سلایق مربیان همیشه اعتراض وارد است !
  • به رنگ گوجه IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
    چرا که نه
  • فاضل IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
    تاکسی برگشتی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

سیستم کمک داور ویدیویی (وی ای آر) طی دو هفته نخست لیگ برتر چه نقشی در این رقابتها داشته است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی